Originally posted by SteveTranz4ever
Monday Bar ska ha fest som vanligt...
Monday Bar XL NYE
Du får gärna korrigera särskrivningen där Nyårsafton
Haha! Lol Var inte helt frisk när jag Skrev det, men tack iaf steve.
Ha det gott!
Oct-12-2006 11:39
Jeremy H
Ja hallå?
Registered: Jan 2003
Location: Stockholm, Sweden
Bah, nyår. Är det bara jag som har ångest över nyår varje år? Hur välplanerade fester och sådär det än har blivit förr så är det så galet överskattat. Har haft 10ggr roligare på spontana utekvällar mitt i veckan än på några nyår hitills. Sorry för bitterheten, nyår blir säkert kul! Bara överskattat
___________________
Next event: Exit Festival 2011 @ Novi Sad, Serbia
Oct-12-2006 12:24
Snowave
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2002
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by Jeremy H
Bah, nyår. Är det bara jag som har ångest över nyår varje år? Hur välplanerade fester och sådär det än har blivit förr så är det så galet överskattat. Har haft 10ggr roligare på spontana utekvällar mitt i veckan än på några nyår hitills. Sorry för bitterheten, nyår blir säkert kul! Bara överskattat
Men ska nog inte överskatta det men det vore kul och stampa ute än att bara ha en hemma röja fest som alltid annars. Är trött på sådana på ett sätt.
Oct-12-2006 12:52
Braxen
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by Jeremy H
Bah, nyår. Är det bara jag som har ångest över nyår varje år? Hur välplanerade fester och sådär det än har blivit förr så är det så galet överskattat. Har haft 10ggr roligare på spontana utekvällar mitt i veckan än på några nyår hitills. Sorry för bitterheten, nyår blir säkert kul! Bara överskattat
Som vanligt så blir det inte bättre än man gör det själv... Jag hade en asrolig nyårsafton igen förra året.
Började med middag, gott sällskap, god dricka i polarns lya på Kungsholmen, efter 12-slaget drog jag vidare till MondayBars fest...
Gryyym natt!
Originally posted by SteveTranz4ever
Som vanligt så blir det inte bättre än man gör det själv... Jag hade en asrolig nyårsafton igen förra året.
Började med middag, gott sällskap, god dricka i polarns lya på Kungsholmen, efter 12-slaget drog jag vidare till MondayBars fest...
Gryyym natt!
Fortfarande särskrivning... Nyårsfest...
hahaha. Lol! Mondaybar låter frestande. Borde ha fixat det =) nu.
Glömde jag att informera att det var svårt att lära svenska under min uppväxt iom att jag bodde i ett ghetto! Där det fanns 4 ordval abou län, Mushi galou, Schou brä & eeeyy jao. Där gäller bara särskrivning. . Lol. Inte ens svenska läraren talade svenska perfekt. Hehee
Oct-12-2006 22:51
NooN
[Kevin Rust]
Registered: Jul 2003
Location: Dit ingen vill, Sweden
Förra nyåret var mitt bästa nyår någonsin och då var jag nykter. Alkohol är inte alltid bra helt enkelt
Oct-13-2006 13:32
mr_fisken
dancin
Registered: Oct 2003
Location: Stockholm
verkar som jag har haft tur med mina nyår för dom senaste 4 nyåren har jag haft det riktigt skoj och då har jag inte planerat någonting alls direkt. samma dag som nyårsafton är brukar det dyka upp en fest nånstans som man får glida in på och så löser det sig
Men jag ska ge dig ett förslag på en fest jag skulle vilja besöka och det är QrimeTime i Amsterdam (Heineken music hall).
Det är en hardstylefest som går i Mafia-tema. Det är dresscode på att klä upp sig i typ skjorta, kavaj osv men jag tvivlar på att exakt alla gör det.
Hoppas det blir något i år bara för klickar man på QrimeTime på Q-dance hemsida så står det inget om årets fest men det är ju ett tag kvar också.
Oct-13-2006 14:53
Snowave
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2002
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by mr_fisken
verkar som jag har haft tur med mina nyår för dom senaste 4 nyåren har jag haft det riktigt skoj och då har jag inte planerat någonting alls direkt. samma dag som nyårsafton är brukar det dyka upp en fest nånstans som man får glida in på och så löser det sig
Men jag ska ge dig ett förslag på en fest jag skulle vilja besöka och det är QrimeTime i Amsterdam (Heineken music hall).
Det är en hardstylefest som går i Mafia-tema. Det är dresscode på att klä upp sig i typ skjorta, kavaj osv men jag tvivlar på att exakt alla gör det.
Hoppas det blir något i år bara för klickar man på QrimeTime på Q-dance hemsida så står det inget om årets fest men det är ju ett tag kvar också.
Vore coolt fira typ nyår i liknande stuk =)
Oct-30-2006 22:43
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
Location: Växjö
jag var i Lübeck i tyskland förra nyår, en spontanresa med de fyra närmaste polarna.
var helt klart det absolut roligaste jag gjort nån nyår, ever!