Heeft iemand WEBSPACE voor me om wat vakantiefoto's te plaatsen? Het gaat om max 80mb denk ik, zo'n 200 foto's (verkleind). Het gaat om een aantal weken/maanden die meuk even te hosten....want al die dingen op het internet werken niet, ik wil er graag zelf een gallery van maken.
(Clickable)
___________________
"Life is all about choices & respect"
Oct-20-2006 12:44
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
Location: amersfoort
je kan het ook in photobucket ofzo stoppen en dan de previews en webpages op je eigen webspace zetten en linken naar de foto's die ergens anders staan
___________________
Ga eens dood!
Oct-20-2006 12:48
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by franzelare
je kan het ook in photobucket ofzo stoppen en dan de previews en webpages op je eigen webspace zetten en linken naar de foto's die ergens anders staan
Eh que?
Heb geen eigen webspace, daar vraag ik net om
Heb zelf wel Arles Webpage Imagecreator (of hoe dat ook heet) wat de HTML's maakt met de thumbs etc.
___________________
"Life is all about choices & respect"
Oct-20-2006 13:31
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
Location: Amsterdam
Re: Webspace gezocht...!
quote:
Originally posted by SnuggLe
(Clickable)
die foto is nep! die heb jij niet gemaakt! dat kan niet! vet mooie foto!
Thanks Bassie!
Harmen bood me ook al 1gb aan (een deel ervan), dus daar wacht ik eerst even op! In ieder geval bedankt!
___________________
"Life is all about choices & respect"
Oct-20-2006 15:24
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
80 Mb webspace heb ik ook wel voor je eventueel
Oct-20-2006 16:18
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Top, mooizo! Nou, dan is er in ieder geval even wat keuze
Kan ik gaan kiezen uit het mooiste www-adres nu ofzo
Foto's zijn wel aardig geworden, maar wel een stuk minder dan van vorig jaar vakantie. Maarja, dat ligt aan de landen denk ik. India is een STUK kleurrijker dan Afrika.
___________________
"Life is all about choices & respect"
Oct-20-2006 17:46
AirPole
Trance, where are you??
Registered: Jan 2002
Location: Groningen
Bram, je kan (tis echt heel simpel) op Photobucket je eigen gallerij maken. Je moet je geloof ik ff registreren, maar daarna is het echt handig hoor. Je upload die foto's naar die website en dan kan je vanaf daar weer verder linken. Je kan dan gewoon die foto's hier plaatsen door die IMG../IMG codes over te nemen. En het is niet na verloop van tijd zomaar opeens dat die foto's verdwenen zijn. Ik gebruik het zelf ook, tis echt handig. Link --> Photobucket
___________________
- Huge Choons ATM/Gone But Not Forgotten -
Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
Oct-22-2006 00:15
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
Ik kan dit aanbieden:
Een snelle server die een 100Mbit aansluiting rechtstreeks op de AMS-IX/NL-IX heeft. (Op de Redbus colocatie)
Voor 5 euro per maand krijg je het volgende:
- 5 GB Opslag
- 15 GB Dataverkeer
- De mogelijkheid om 4 domeinen te beheren
Draait op Plesk 7.5 Reloaded
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Oct-22-2006 11:15
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by eXos
Ik kan dit aanbieden:
Een snelle server die een 100Mbit aansluiting rechtstreeks op de AMS-IX/NL-IX heeft. (Op de Redbus colocatie)
Voor 5 euro per maand krijg je het volgende:
- 5 GB Opslag
- 15 GB Dataverkeer
- De mogelijkheid om 4 domeinen te beheren
Draait op Plesk 7.5 Reloaded
Eh, dat is super interessant, maar dat is meer toekomst werk als ik mijn eigen site opzet Nu alleen even kort wat vakantiefoto's hosten Maar ik heb nu al via Harmen, thanks! Zal de foto's hier binnenkort wel posten.
___________________
"Life is all about choices & respect"
Oct-22-2006 18:07
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
ik zie dat ik zelfs 2 gig tot mijn beschikking heb haha, ik heb trouwens onbeperkt dataverkeer (naja onbeperkt is een groot woord maar je krijgt pas een mail als je rond de 50 gig per maand zit ofzo
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Oct-23-2006 14:50
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
We all love Harmen!
___________________
"Life is all about choices & respect"