Inte skrivit något här sen i februari så tänkte att jag skulle komma in och säga hej
Någon kvar från min tid här eller har alla försvunnit?
Läget med alla?
Hur är trance scenen nuförtiden?? något att ha eller? Inte lyssnat på något nyttt på en evighet, bara laddat ner lite gamla låtar då och då från itunes music store för att återliva lite gamla minnen.. hehe
jaja, ha det så gött
Nov-18-2006 17:41
Gate 42
Discover Dark
Registered: May 2001
morsning!
trance-scenen är väl som den brukar vara.. några guldkorn och mycket av samma skåpmat om och om igen..
Mjo, lyssnar inte på "trance" så mkt, mest gamla nostalgitrippar inom den genren. Numer house/electro/psy/goa.
Nov-19-2006 00:45
NooN
[Kevin Rust]
Registered: Jul 2003
Jag är kvar.
Nov-19-2006 01:21
CJ InterCity
Peter South
Registered: Jan 2004
tjoho! några av oss är alldeles för kräsna och klagar stup i kvarten på vad som blivit av det vi brukade kalla trance... numera är jag en av dem, men klart man tittar in ibland
Filo & Peri - Ordinary Moment är bara för djävulskt underbar (had to be said!) så ännu finns det hopp
Hihi, kul o se dig, vad är det som hållt dig borta?
Nov-19-2006 17:27
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
Trevligt att se ett flertal familjära namn
ja var har jag hållt hus... jäkligt bra fråga.. hehe.
Slutade väl komma hit när jag tappade all inspiration och slutade prodda... men vart jag inte har hållt hus är iallafall på några trance fester... förvånade?? :P
Har faktiskt kikat in någong gång då och då, aldrig orkat skriva något bara.. lagt ner alla forum jag besökte förut istortsett.
Neeee, är la dags att dra sig mot sängen nu och däcka av igen.. varit fruktansvärt bakis idag så legat mestadels i sängen redan hehe =)