Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > Trance Energy 2007
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DvJ
Supreme tranceaddict



Registered: Jul 2005
Location: Ramat Gan , Israel
Trance Energy 2007

MAINSTAGE
Paul Oakenfold
Markus Schulz
Cosmic Gate
Johan Gielen
Marcel Woods
Sander Van Doorn
Phynn

CLUBSTAGE
Jean
Rank 1
Bobina
Jochen Miller
Randy Katana
Dazzle
Ron Van Den Beuken

HARDSTAGE
Ton TB
Bas&Ram
Yves de Ruyter
Scot Project
Talla 2XLC
Dave202
Francois

FUTURESTAGE
Ronald van Gelderen
Gareth Emery
Mark Norman
Cor Fijneman
Joop
Serge Devant
Menno De Jong

טירוףףף !!!
איפה ארמין ??

Old Post Dec-08-2006 13:09  Israel
Click Here to See the Profile for DvJ Click here to Send DvJ a Private Message Add DvJ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
.A.Y.
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2003
Location: Israel

ארמין ואן ביורן יכול לשבת בבית לשחק שש-בש
יא אללה איזה ליינאפ עצבני בונא
לא חושב שראיתי עד היום ליינאפ כל כך מפרק

אם הייתי שם הייתי קופץ כל 10 דקות לרחבה אחרת זה פשוט מטורף וכואב הלב להפסיד שם מישהו טוב חחח
ונחזיק אצבעות לפ'ין שלא ישלשל

Old Post Dec-08-2006 13:17  Israel
Click Here to See the Profile for .A.Y. Click here to Send .A.Y. a Private Message Add .A.Y. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
omergunr
Supreme tranceaddict



Registered: May 2005
Location:

חחחחח
איזה ליין אפ מדהים!!!!
וזה יום אחד..
דבר כזה צריך להתפרס על גבי יומיים שלושה..

Old Post Dec-08-2006 13:55  Israel
Click Here to See the Profile for omergunr Click here to Send omergunr a Private Message Add omergunr to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

מתי זה יוצא?
שמעתי משהו בסגנון פברואר...
אני מת ללכת לזה אבל פברואר קרוב לי מדי ואני לא אוכל להיות שם כמו בנאדם...
ללכת לאומן 17 בתל אביב עם כסא גלגלים זה לא כמו טראנס אנרג'י


___________________
.

Old Post Dec-08-2006 14:07 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
YoavK
tranceaddict



Registered: Nov 2006
Location: Holon, Israel

כמו כמעט בכל שנה, יוהן חיילן הולך להפציץ ולגנוב את ההצגה.
די ג'יי מאוד מוכשר, אני פחות מת על היצירות האישיות שלו(מלבד Twisted אולי) אבל כל סט אצלו מושקע ברמות.

אגב בן כמה הבחור? או שמא הקשיש?


___________________
"Shine
on
you
crazy
diamond..."

Old Post Dec-08-2006 14:20  Israel
Click Here to See the Profile for YoavK Click here to Send YoavK a Private Message Add YoavK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mitre
Senior tranceaddict



Registered: Sep 2006
Location: Tel-Aviv

quote:
Originally posted by YoavK
כמו כמעט בכל שנה, יוהן חיילן הולך להפציץ ולגנוב את ההצגה.
די ג'יי מאוד מוכשר, אני פחות מת על היצירות האישיות שלו(מלבד Twisted אולי) אבל כל סט אצלו מושקע ברמות.

אגב בן כמה הבחור? או שמא הקשיש?


עד שהבנתי מי זה חיילן...
אני הייתי אומר גילן... הבחור עוד מעט בן 39.

וכל פעם שאני שומע את
physical overdrive
שלו אני מתאהב בטראק מחדש

קצת ביוגרפיה למעוניינים:
quote:

Johan Gielen, born February 23rd, 1968 in the Belgium town of Mol, is a world renowned trance artist, DJ and remixer.

Johan Gielen started DJ'ing at the age of 17 in his homecountry Belgium, and has during the latest 15 years build up an international fame spinning as a DJ in Japan, Australia, Germany, Spain, Holland, Belgium, England, Northern Ireland, Israel and now also as resident DJ at Club Gorgeous in Copenhagen, Denmark.

Besides DJ'ing Johan is a very successful trance producer working with his "partner in music" Sven Maes. Johan and Sven are behind European smash hit's from Airscape, Balearic Bill, Des Mitchell, Abnea, Svenson & Gielen. Furthermore they are well known for their remixing skills which can be heard on productions on releases by Chicane, Delerium, Vengaboys, Tiësto, Scooter, Boy George a.o. They have proved that they are also capable of creating commercial dance hits, after finishing a single for Alice DeeJay.

After nearly two years of warming up the Saturday night party people by broadcasting his weekly radio show "Lift Off" on ID&T, he decided the leave the station in favour of Fresh FM where he hosts a weekly show called "In Session" every Saturday from 21:00 to 23:00 CET.

Old Post Dec-08-2006 14:36  Israel
Click Here to See the Profile for mitre Click here to Send mitre a Private Message Add mitre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by YoavK
כמו כמעט בכל שנה, יוהן חיילן הולך להפציץ ולגנוב את ההצגה.
די ג'יי מאוד מוכשר, אני פחות מת על היצירות האישיות שלו(מלבד Twisted אולי) אבל כל סט אצלו מושקע ברמות.

אגב בן כמה הבחור? או שמא הקשיש?


הבחור בן 38...
ונמצא כבר שנים על גבי שנים בסצינה......


___________________
.

Old Post Dec-08-2006 14:39 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
.A.Y.
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2003
Location: Israel

חילן ממש תותח
מהותיקים היחידים ששינו סגנון לגמרי ועדיין עושים תעבודה מצוין..
גם קטעי הפרוג וגם קטעי הטק שלו מצוינים
Dreamchild אחד הגדולים!
מגיע לו הרבה כבוד במיוחד בגלל שהוא בן 38 ועדיין משקיע במוסיקה הזאת ועושה את זה טוב..
אבל מבחינת סטים אנלא חושב שהוא הולך להיות זה שיגנוב תהצגה למרות שלא שמעתי ממנו סט כבר הרבה זמן..

Old Post Dec-08-2006 15:31  Israel
Click Here to See the Profile for .A.Y. Click here to Send .A.Y. a Private Message Add .A.Y. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

הפעם האחרונה בארץ חילן דפק מופע דאבלים מהפנט


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Dec-08-2006 16:27 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Origin
Supreme tranceaddict



Registered: Jun 2002
Location: haifa

quote:
Originally posted by .A.Y.
ארמין ואן ביורן יכול לשבת בבית לשחק שש-בש
יא אללה איזה ליינאפ עצבני בונא
לא חושב שראיתי עד היום ליינאפ כל כך מפרק

אם הייתי שם הייתי קופץ כל 10 דקות לרחבה אחרת זה פשוט מטורף וכואב הלב להפסיד שם מישהו טוב חחח
ונחזיק אצבעות לפ'ין שלא ישלשל

הרגת אותי אם הפוסט שלך


___________________

Old Post Dec-08-2006 19:32  Israel
Click Here to See the Profile for Origin Click here to Send Origin a Private Message Add Origin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
הפעם האחרונה בארץ חילן דפק מופע דאבלים מהפנט


לא הייתי בפעם האחרונה אבל ב 2002 כשהוא היה פה היה סט אחד הטובים


___________________
.

Old Post Dec-08-2006 21:11 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
§chop¥
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: Rehovot

אנלא מבין ממה כל התהלבות ?
זה הליין שהם רצים איתו כל שנה.
Cosmic Gate
Johan Gielen
Marcel Woods
Jean
Rank 1
Randy Katana
Dazzle
Ron Van Den Beuken
Ton TB
Bas&Ram
Yves de Ruyter
Scot Project
Talla 2XLC
Ronald van Gelderen
Mark Norman
Cor Fijneman
Joop
Menno De Jong

הם כמעט כל שנה מופיעים...

נ.ב
לא שאני מתלונן או משהו כזה חס וחלילה !


___________________




Old Post Dec-09-2006 09:23  Israel
Click Here to See the Profile for §chop¥ Click here to Send §chop¥ a Private Message Add §chop¥ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > Trance Energy 2007
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackProg trance tune needs ID [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNovocaine presents No One Driving - "Playa Sol" (Original Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:49.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!