Jeg vil ønske alle en riktig god jul med masse fine harde gaver! (CDs, Vinyler, dataer, mixere osv)!
Have a good one!
___________________
I love Ferry Corsten!! Join the forum!
UNDER THE SUN!
Dec-24-2006 15:47
lusk
Junior tranceaddict
Registered: Jul 2005
Location: Trondheim, Norway
Ja god jul! Blei lite musikkgaver den jula her og, men når en har slik musikksmak at nesten alt må kjøpes fra utlandet er det vel like greit
Dec-25-2006 23:55
Adriz
Senior tranceaddict
Registered: Apr 2005
Location: Moss
God Jul til alle her på TA!
Dec-26-2006 03:17
euphoria_ibiza
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2005
Location: Oslo/Norway
en riktig god jul og et godt nytt år ..la oss håpe neste året blir like bra for clubmiljøet hvis ikke bedre
___________________
::follow your intuition::
http://www.dailymotion.com/global_phases
Dec-26-2006 15:20
itsamemario
Divine Angel
Registered: Jun 2001
Location: Mushroom Kingdom
god jul alle sammen! bedre sent enn aldri hehe..
akkurat kommet meg inn til byen, og har akkurat fått hooka opp 20" wide screen lcd'en.. funker bare _litt_ bedre enn den 17" skjermen jeg hadde, som var så langt ifra flat som du kommer, ikke crt engang haha..