|
| quote: | Originally posted by basd
Welke pisvinger haalt het in zijn hoofd om Silmarillia maar eens een 2007 poetsbeurt te geven?
En daar dan weer een remix van.. Moet wel een topplaat zijn zeg. |
ik..in opdracht. En nee, ik had geen zin om er nee tegen te zeggen, ook al wist ik dat dit soort reacties zouden komen.
Chicane, huppelkutjes trens? Mag jij vinden, maar zeker in het eerste uur zit weinig trens zoals men trens tegenwoordig ziet hoor (H-man, of die Adam Beyer plaat bijvoorbeeld). Maargoed, smaken verschillen zullen we maar zeggen 
|