Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > return of the gamezzzzz
Pages (12): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Lolo
I play Trance no Dance

Registered: Dec 2002
return of the gamezzzzz

le retour de la revanche!!

Je viens de faire un rapide calcul...

J'ai des pièces d'anthologie dans ma maison. Des softs en pagaille et beaucoup de classiques!!

C&C, LBA, Dune et j'en passe!!

Vous l'avez compris je m'y remets à fond là!! Sans pour autant arrêter de jouer au docteur aussi, euh oups!!

Bref, une bonne occase pour relancer un thread là-dessus, vu l'effacement du précédent.

A vos clav'-euh-saints.

L.

Old Post Jan-22-2007 21:04  Belgium
Click Here to See the Profile for Lolo Click here to Send Lolo a Private Message Visit Lolo's homepage! Add Lolo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

Arf moi je n'ai jamais joué à tous les jeux de stratégies....

Je me lève et je confirme

Old Post Jan-22-2007 21:07  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic

Registered: Oct 2004

Je suis un "half life 2 : deathmatch" addict ça compte ?

Old Post Jan-22-2007 21:08  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
Dune ça c'était du jeu !!!

Ca tournait sur mon 286 12MHz avec disque dur 40 Mo sous Dos

Sinon y en a qui ont déjà joué à:

Les aventures de Moktar ... starring Lagaf

à la recherche de la zoubida !!

Un jeu de plate forme de folie

Old Post Jan-22-2007 21:11  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lolo
I play Trance no Dance

quote:
Originally posted by low-R
Je suis un "half life 2 : deathmatch" addict ça compte ?

pas bien connu, suis plutot quake 3 en skirmish

L.

Old Post Jan-22-2007 21:11  Belgium
Click Here to See the Profile for Lolo Click here to Send Lolo a Private Message Visit Lolo's homepage! Add Lolo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lolo
I play Trance no Dance

quote:
Originally posted by BlackHole

boah trop grave ce jeu!!!

yavait aussi blues brothers avec le même moteur.

Même époque, autre bête:

Old Post Jan-22-2007 21:16  Belgium
low-R
Only banging and melodic

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by Lolo

L.

Ben tu devrais essayer, ça fait 1 an que je ne lache plus l'affaire. En jeu en réseau, c'est l'évolution naturelle de Counter Strike. Un pied immense !!!

Si t'as l'occase de l'acheter, contacte moi, on se fera quelques ch'tites parties en ligne

Pour infos : http://www.vossey.com/dossier/page/...hmatch--285.htm

Old Post Jan-22-2007 21:16  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raph93
Red Eye to Tel Aviv

Registered: Sep 2004

quote:

Moktar...ca me rappelle de bons souvenirs...pas mal d'heure perdues sur ce jeu...fallait enlever le "Turbo" pour pouvoir jouer sinon ca allait trop vite

PRYDAddict | fiché au grand VANDITisme | jump the next plane to...EWR, TLV, LAX, LAS, SFO, DEN...

Old Post Jan-22-2007 21:21  France
Click Here to See the Profile for raph93 Click here to Send raph93 a Private Message Visit raph93's homepage! Add raph93 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by Lolo

L.

Faudra qu'on joue alors

LBA 2, j'l'ai croisé par hasard sur internet l'autre jour, mais toujours ces problemes de compatibilité avec windows qui empechent de jouer a tous ces bons vieux jeux

Old Post Jan-22-2007 21:22  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:

que oui !!

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jan-22-2007 21:27  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

Dommage ...

Moi j'étais plus console en fait ... et aussi Unreal Tournement et Wolfenstein Enemy Territory en réseau c'est avec un bon prodigy en arrière plan

Je me lève et je confirme

Old Post Jan-22-2007 21:28  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lolo
I play Trance no Dance

quote:
Originally posted by JLP
Faudra qu'on joue alors

LBA 2, j'l'ai croisé par hasard sur internet l'autre jour, mais toujours ces problemes de compatibilité avec windows qui empechent de jouer a tous ces bons vieux jeux

Le prob c que jsuis sur mac en ce moment...

Donc c consoles only!!

L.

Old Post Jan-22-2007 21:36  Belgium

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > return of the gamezzzzz
Post New Thread    Post A Reply

Pages (12): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackFirst Unknow Track! [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWarrior - "If You Want Me" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:44.

Forum Rules: