|
Mmm, veel films in dat lijstje die ik nog niet gezien heb.
De oscar voor beste film mag wat mij betreft zeker naar Babel gaan, en die voor beste actrice in bijrol voor Rinko Kikuchi (al was Adriana Barraza ook erg sterk). Wahlberg mag gerust beste acteur (bijrol) winnen, hij zette voor mij de beste prestatie van allemaal neer in The Departed. Mss voorbarig, aangezien ik over sommige niet kan oordelen, maar het zou mij toch verbazen moesten deze prestaties overtroffen worden door anderen (die ik nog niet gezien heb) in het lijstje.
|