|
kijk, tegenhanger van grote feesten heb ik geen probleem mee, maar om het nou weer net als tegenhanger van Qontact te hebben.. nee, dat red je niet....
anywayz, als je iets weet om mij voor 1 avond te splitten, laat het me ff weten
en serieus: voor wanneer staat de daaropvolgende gepland? hou ik er alvast rekening mee, want die wil ik niet missen, en dan sleur ik gewoon minstens 3 andere lui mee ofzo, of ze het nou willen of niet, mensen moeten er gewoon heen om het te snappen... en om ze DAT aan het verstand te brengen valt niet altijd mee... dus grof geweld....
suc6 met draaien btw
___________________
Progressive
Hard = goed
|