Ik kan me het feestje in Bloomingdale tijdens ASOT 100 nog goed herinneren. Zonnetje, flesje bier, buiten op die loungebanken en toen voor 't eerst Burned With Desire gehoord. (76, die toen nog niet uit was, stond op)
Prachtig feestje
Donderdag 5 juni 2003, dat is lang geleden zeg
Jan-30-2007 15:18
DjRV
DaleCooperAddict
Registered: May 2001
Location: Netherlands,Amsterdam
quote:
Originally posted by Loraine
Ik zeg (wederom) "vergane glorie"
Tis geen Jean ofzo
___________________
quote:
Originally posted by Chicane
update je sig eens hoer!
[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]
Jan-30-2007 15:55
ILoveIbiza
Senior tranceaddict
Registered: Jan 2007
Location: Turin
sorry...i known that this forum is for holland people...but if you can write in english i understand
Jan-30-2007 17:51
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
It's just bashing Nothing you need to know...
Feb-02-2007 19:43
Asperge
House DJ
Registered: Mar 2002
Location: Leiden
quote:
Originally posted by BaRTeZ
ASOT 300, goeiedag zeg
Ik kan me het feestje in Bloomingdale tijdens ASOT 100 nog goed herinneren. Zonnetje, flesje bier, buiten op die loungebanken en toen voor 't eerst Burned With Desire gehoord. (76, die toen nog niet uit was, stond op)
Prachtig feestje
Donderdag 5 juni 2003, dat is lang geleden zeg
Ja dat roept bij mij ook heerlijke gevoelens op, wat een feestje was dat. Echt perfect weer, heerlijke muziek, top
Dit feestje zal wel weer in de asta zijn of iets dergelijks en ik denk dat ik er wel bij ben dan
Originally posted by BaRTeZ
ASOT 300, goeiedag zeg
Ik kan me het feestje in Bloomingdale tijdens ASOT 100 nog goed herinneren. Zonnetje, flesje bier, buiten op die loungebanken en toen voor 't eerst Burned With Desire gehoord. (76, die toen nog niet uit was, stond op)
Prachtig feestje
Donderdag 5 juni 2003, dat is lang geleden zeg
haha nostalgie ten top! Wat een feestje was dat zeg, in het begin heerlijk chillend op het strand, daarna lekker los gegaan binnen.