Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > is dit een idee of niet??
moeten we af en toe een top40 nummer reviewen?
You do not have permission to vote on this poll.
ja, goed idee! 5 9.26%
mwah, als we dat maar niet vaker dan 1x per week gaan doen, 't blijft een tranceforum 5 9.26%
liever niet 13 24.07%
donder toch een end op man, pleuris slecht idee 31 57.41%
Total: 54 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001
Idea is dit een idee of niet??

naar mijn bescheiden mening is de zaak een beetje dood hierow... er wordt iig niet al teveel meer gepost, en das jammer.

reden hiervoor is waarschijnlijk dat de meesten alles weten en nix meer te vragen hebben...

om toch nog een beetje de gang erin te houden leek het mij wel leuk om eens verder te kijken dan ons trancestraatje, en gewoon af en toe, zeg 1x in de week, een (niet-)trance plaat te reviewen (top 40 dus).

maarja, wat de ene een goed id vind, kan de ander wel een kloteidee vinden, en daarom vraag ik jullie eerst wat jullie ervan vinden.

ikzelf vind het wel een geinig ideetje, maarja, smaken verschillen.

polletje dus

Hard = goed

Old Post Apr-02-2002 13:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Yarnie
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2001

zoals je al zei: smaken verschillen....
k vin dit dus echt weer nergens over gaan namelijk.....een top 40 review...gaat lekker tmf kijken ofzo......k kom hier alleen voor trance eigenlijk...dus oprotten mat dat top40 gezeik......

greetz,

yarnie

Old Post Apr-02-2002 13:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Yarnie Click here to Send Yarnie a Private Message Add Yarnie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

is het nit beter om dan nog in ieder geval een trance nummer uit de top40 te doen??

Old Post Apr-02-2002 13:40 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Nou vind het ook nix. Heb er niet zo'n behoefte aan. Is het hier misschien dood, maar door dat soort threads verneuk je de boel alleen maar meer.

Old Post Apr-02-2002 13:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

quote:
Originally posted by Yarnie
k kom hier alleen voor trance eigenlijk...dus oprotten mat dat top40 gezeik......

Idd, wij hebben die nummers al 4 mnd voordat ze in de Top 40 belanden. Dan hebben wij m al helemaal grijs gedraaid en geen objectieve mening meer hebben.

En van mij mag je de Top 40 afschaffen.

Old Post Apr-02-2002 13:52 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Massive
bollocks

Registered: Jul 2001

neeeej man is niet leet

als je iets anders dan trance wil reviewen doe dan house of techno of iets dergelijks
is l33t3r man

ZON

Old Post Apr-02-2002 14:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Massive Click here to Send Massive a Private Message Add Massive to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by DJ_Massive als je iets anders dan trance wil reviewen doe dan house of techno of iets dergelijks

kijk, dat vind ik dan weer een slecht idee, dan krijg je weer dat de helft het nummer toch niet kent... omdat ze simpel niet de bandbreedte hebben om alles te downen enzo...

ik d8 van: een top 40 nummer KAN bijna niet langs je heen gaan (zoals ik heb de hele dag 538 aanstaan (kan er ook nix aan doen), en iedereen kent ze dan wel. En af en toe komt er best een aardig nummer voorbij ... ben dan benieuwd hoe andere trancers er over denken...
(vb> ik vind linkin park - in the end een meesterlijk nummer, ben best benieuwd hoe anderen daar over denken, maar die benieuwheid deelt men hier niet dus....)

maar zoals het er dus naar uitziet wordt het niet wat en is het maar goed dat ik een polletje gestart ben... anders krijg je weer van dat geflame dat je zulke k|_|tthreads niet op moet starten enzo... dat voorkom ik (zoals het nu lijkt tenminste) hiermee ...

L8er!

Hard = goed

Old Post Apr-02-2002 14:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gekhous
Supreme tranceaddict

Exclamation

quote:
Originally posted by Blik
is het nit beter om dan nog in ieder geval een trance nummer uit de top40 te doen??

dat al HELEMAAL niet!!!!

maar als jij es een nummertje tegenkomt waar je wat over wil zeggen, feel free to do so...

Old Post Apr-02-2002 14:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gekhous Click here to Send Gekhous a Private Message Add Gekhous to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

Ach als t nie meer als 1 x per week gebeurd.. je kan er toch altijd overheen kijken; ik zie hier wel meer threads die op zn lichtst gezegd aardig nutteloos zijn ltr

Old Post Apr-02-2002 14:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Stel zulke vragen lekker in de break-out ofzo en niet hier.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Apr-02-2002 15:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

blegh bah....ik zit nie voor nix op dit forum!!!
Laten we het maares over goeie muziek hebben hier want dat gebeurt hier veels te weinig....al een half jaar ofzo. Gemiddelde kennis over muziek is volgens mij ook sterk afgenomen hier....wij lopen echt te vaak achter....slechte zaak

Old Post Apr-02-2002 15:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Yarnie
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by TranceFool
Gemiddelde kennis over muziek is volgens mij ook sterk afgenomen hier....wij lopen echt te vaak achter....slechte zaak

spiek 4 yr self

Old Post Apr-02-2002 15:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Yarnie Click here to Send Yarnie a Private Message Add Yarnie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > is dit een idee of niet??
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNeed prog trance tune IDed [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGreen Velvet - Genedefekt (Cajmere Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:52.

Forum Rules: