Armada Night : Armin And Dubfire @ Westergas Fabriek 31-03-07
deep dish en armin ik weet niet meer of dezee al gepost was ga denk ik wel na deze naar toe want van trance energy kan ik me nog maar weinig van herrineren hoewel het wel een vette avond was andere mensen nog belangstelling in dit feest .?
kaartjes 35 euro en van 10 tot 7 uur sogtends wel vette sound in de gasthouder week erna awakenings helaas kaartjes uitverkocht voor de zaterdag editie
If I am the storm, if I am the wonder..
Will I have flashlights, nightmares and sudden explosions?
Mar-06-2007 18:53
Botol&Cebok
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2006
Location: Amsterdam
quote:
Originally posted by magrec
hoe oud ben je????
mijn god
k ben 17
___________________
oh yeah do you really think that !
Mar-11-2007 14:22
Botol&Cebok
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2006
Location: Amsterdam
quote:
Originally posted by Unique2701
volgendeXnogdespatiesweglatendanisiehelemaalperfectjonguhhh
haha dats waar maar ik doe meestal op school alleen goede typtekst want daar krijg ik punten voor nu kan gewoonzonerspatie is niet erg
___________________
oh yeah do you really think that !
Mar-11-2007 14:24
DJ_Internal
Senior tranceaddict
Registered: Mar 2004
Location: the Netherlands
quote:
Originally posted by Botol&Cebok
haha dats waar maar ik doe meestal op school alleen goede typtekst want daar krijg ik punten voor nu kan gewoonzonerspatie is niet erg
je weet dat een toetsenbord ook meer leestekens heeft dan ?
Mar-15-2007 23:15
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
Location: CapeTown
een breezer gigolo?
___________________
I hate the global warming hoax
Mar-15-2007 23:32
Botol&Cebok
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2006
Location: Amsterdam
quote:
Originally posted by DJ_Internal
je weet dat een toetsenbord ook meer leestekens heeft dan ?
ja dats waar ik heb alweer wat vooruitgang geboekt met typen
___________________
oh yeah do you really think that !
Mar-16-2007 13:19
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
Jij moet dringend eens het Belgische forum komen bezoeken met je geniale posts!