|
Verkar lovande, grabbarna bakom Grodan CC som ska köra där.
Läste i en intervju att dom håller på att riva/renovera källaren i Arnoldshuset (Spyan/Laroy) för att öppna något nytt där också.
Det rör på sig.
___________________
A Festivus For the Rest of Us
|