kom och tänka på det nu... är med på ett grafik forum och där så gjorde vi en "yearbook" på nätet med våra foton,nicks, namn och url..
då kom jag plötsligt att tänka: "Undra hur dem däringa svenska medlemmarna på TA ser ut?"
så har ni något vackert kort på er att visa upp?
här e jag
___________________
Daniel
Apr-08-2002 22:27
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
Jo du.. så här ser man ut ibland
Lite trist att inte bilderna kommer upp som dom gör i dom internationella delarna av forumet... här visas bara länkar, kan ju iof va till fördel också. Man får valet om man vill se ens fula nuna eller inte