 |
|
|
|
 |
Xplorer76
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: Stockholm
|
|
|
Sasha - Expander det rockar hårt.....
|
|
Apr-10-2002 13:31
|
|
|
 |
 |
Virus
yes

Registered: Oct 2001
Location: Stockholm
|
|
|
Re: Progressive trance
| quote: | Originally posted by RebeL9
Finns det fler här som börjat tröttna på all sliskig och tjatig vocaltrance? Fler som börjat intressera sig för progressive trance?
Själv gillar jag producenter som Chab, Bedrock, James Holden, Praha, Max Graham, Fred Numf, Sander Kleinenberg, Deep Dish, Sasha mfl
mörk trance som går på djupet.
Testa gärna |
Samma här. Så mycket som jag älskar uplifting, så har jag börjat lyssna mer och mer på progressive. Max Graham, Sasha och Nick Warren är favoriterna.
Om man lyssnar på ett nytt set av t.ex. Ferry Corsten så har man redan hört i stort sett alla låtarna, men om man sedan hör ett Sasha set så är låtvalet mycket mer varierat och (för att använda ett otroligt töntigt ord) underground..
Det är svårt att jämföra dock eftersom är helt olika musikstilar trance och progressive...
En proglåt rekomendation: Delerium - Silence (Sanctuary remix)
|
|
Apr-10-2002 15:17
|
|
|
 |
 |
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001
Location: La La Land
|
|
|
Apr-10-2002 17:43
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 10:59.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|