Tja trancelovers!
älskar trance GRYMT mycket och spenderar en massa tid här på TA!
Tänkte bara kolla en grej. Är relativt nyinflyttad här i Sthlm
och är dj sedan drygt 10 år tillbaka. Skulle vara kanon att hitta
någonstans att spela här i stan. Men saknar tyvärr kontakterna...
Någon som har ngt tips om ngt ställe som behöver lite nya Dj:s.
Har en hel del färska mixar här i datorn som jag skulle kunna "upploada" om någon har lite webspace och vill lyssna på mina verk...
Men om någon vet ngt. Hör av er.
Peace!
Bäst just nu:
1 Push - Tranzy State of Mind 2002
2 Ian Van Dahl - Reason(Lange Remix)
3 Plastic Boy - Silver Bath
4 Jones & Stephenson - First Rebirth(Airwave Remix)
5 Project Medusa Vs Exor - Moonshine(part 2)
Apr-12-2002 22:28
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
har en känsla av att Gaby kan hjälpa dig...
___________________
man with no sig
Apr-12-2002 23:58
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
Kul med DJs hära Välkommen!
Hoppas du får tag på nåt ställe att lira på! Och glöm inte att posta festen här så man kan komma o lyssna
___________________
Apr-13-2002 01:27
Phat^Trance
tranceaddict
Registered: Apr 2002
Location: stockholm
har du provat o kontakt kickis?
släng gärna upp dina mixar @ upload mappen
Ip: spel.d2g.com
User: mixar
pass: mixar
port: 27964
___________________
// Phat^Trance
Apr-14-2002 16:43
Dj P.A!
tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: Stockholm
kickis??
Är det typ restaurang och klubb kickis som ligger på kungsgatan?
Behöver dee folk eller.
Upploadar min senaste mix till dig på servern. hyfsad speed(250 kb/s).
Mixen är väl ingen höjdare. Gjorde deen lite live på måfå sähär om dagen. Har bättre men det var några veckor sedan jag gjorde engn riktigt bra. Hör gärna av dig om du vet ngt.
Mvh!
Dj P.A!
Apr-14-2002 20:00
Phat^Trance
tranceaddict
Registered: Apr 2002
Location: stockholm
sköna låtar =)
har du dom @ någon ftp?
___________________
// Phat^Trance
Apr-14-2002 21:22
Dj P.A!
tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: Stockholm
Sköna låtar? Menar du i min mix som jag lade in eller menar du mina fav top 5.? Jag har en någon ftp men jag kan upploada på din om du skulle vara sugen på någon speciell...
Apr-15-2002 13:12
Phat^Trance
tranceaddict
Registered: Apr 2002
Location: stockholm
jag menar dom du har @ mixen...
om du känner för det så kan du skicka upp låtar till:
Ip: phat.dns2go.com
User: upload
pass: upload
port: 21
thx
___________________
// Phat^Trance
Last edited by Phat^Trance on Apr-15-2002 at 15:09