Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Nederlandse Dance community.....
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
TangLeFuzZ-
tranceaddict in training



Registered: Mar 2001
Location:
Be Cool!

Hey!

Ik wilde jullie ff laten weten dat er nu al een paar weken een community bestaat, (ja, trance muziek, elke dag geupdate) die volledig voor Nederlanders is,

neem daar ook 's een kijkje zou ik zeggen

http://www.clubcharts.nl is het adres.....

Trouwens: gaan er van jullie nog mensen naar 'dance nation'?
Dat lijkt me echt een vette party, ik kan helaas niet omdat ik tentamens heb

Old Post Mar-16-2001 20:54 
Click Here to See the Profile for TangLeFuzZ- Click here to Send TangLeFuzZ- a Private Message Visit TangLeFuzZ-'s homepage! Add TangLeFuzZ- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mpost
tranceaddict



Registered: Nov 2000
Location: The Netherlands

ha die tangle! jij ook hier
ik ook!

het is inderdaad een leuke site. maar op deze page heb je gelijk mp3s en video's erbij....is wel relaxt!

Old Post Mar-16-2001 22:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for mpost Click here to Send mpost a Private Message Add mpost to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TangLeFuzZ-
tranceaddict in training



Registered: Mar 2001
Location:

ssssssssssst

ik weet 't, maar wij zijn wel legaal hehe


___________________
Clubcharts.nl - The Ultimate Dance Community

Old Post Mar-16-2001 22:48 
Click Here to See the Profile for TangLeFuzZ- Click here to Send TangLeFuzZ- a Private Message Visit TangLeFuzZ-'s homepage! Add TangLeFuzZ- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight



Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!

Ja en wat lees je daar....nou, dit:


Trance Energy....
Gepost door Rick (Administrator) op 17-02-2001 @ 18.58.

Vanavond (of gisteren of zaterdag 17 februari) was het dan EINDELIJK zo ver, Trance Energy met Jean, Mauro Picotto, Rank 1 en nog veel meer. Ben je er geweest? vertel het ons geef je mening in het forum en discussieer. Niet geweest?! lees dan de reports en/of koop een kaartje vanaf juli 2001 voor de nieuwe Trance Energy op 29 september dit jaar.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gepost door mpost op 18-02-2001 @ 09.58.
Ik vond het echt allemaal goed! Alleen Picotto werd een beetje saai!
Voor de rest top feest! Maar nu zijn m'n benen dood en ga ik slapen

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gepost door Vincent op 18-02-2001 @ 14.33.
Het feest was echt strak allen de muziek was niet zo hard. (jammer)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gepost door Edwin op 18-02-2001 @ 14.46.
Jean was KUT, en ATB daarintegen vond ik wel lekker draaien. Picotto
vond ik ook wel een beetje eentoning worden, maar bon, ik ga weer
verder slapen!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gepost door trancetheworld op 18-02-2001 @ 17.20.
Zupah!!!!!
ATB draaide voor mij het lekkerst, verassends snel gevolgd door Johan
Gielen.
Johan Gielen mixte verreweg het beste!!!
In de platenkeuze vond ik Jean wel goed maar die bakte er weinig van
met het mixen jammer genoeg
Jammer ook dat de muziek op zich niet zo hard stond.
Wie playlists van Te heeft..ik hou me aanbevolen!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gepost door TangLeFuzZ (Administrator) op 18-02-2001 @ 20.07.
ATB viel ook erg mee!
ik had niet verwacht dat we tijdens ATB nog voor de dj bleven staan

Godvergeten, dan hebben ze zeker de hele avond in de Bios gezeten of zo....


___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..

Old Post Mar-17-2001 15:08 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mpost
tranceaddict



Registered: Nov 2000
Location: The Netherlands

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Ja en wat lees je daar....nou, dit:



Godvergeten, dan hebben ze zeker de hele avond in de Bios gezeten of zo....


wat wil je hier nou mee zeggen??? Iedereen heeft toch zijn eigen muziek smaak! En iedereen heeft ook een andere mening over een DJ. Dit zal niet altijd overeen komen met jou mening, maar daar moet je dan maar mee leren leven he!!

Old Post Mar-17-2001 15:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for mpost Click here to Send mpost a Private Message Add mpost to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight



Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!

Maar zo erg wa het hier op de site nog nie eens... dus..


___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..

Old Post Mar-17-2001 15:27 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TangLeFuzZ-
tranceaddict in training



Registered: Mar 2001
Location:

zo erg???

Dat is wel erg laag, iedereen mag z'n mening toch hebben?
Een beetje kritiek is ook niet altijd verkeerd......


___________________
Clubcharts.nl - The Ultimate Dance Community

Old Post Mar-18-2001 08:42 
Click Here to See the Profile for TangLeFuzZ- Click here to Send TangLeFuzZ- a Private Message Visit TangLeFuzZ-'s homepage! Add TangLeFuzZ- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

Ja klopt, iedereen mag zijn mening hebben, en DUS mag
Petrus ook lopen zeiken op dat soort luitjes, want dat is dus ZIJN mening.
Maar zie mijn thread over 'Progressive-liefhebbers?' hier op het forum; er zijn inderdaad wel ERG veel luitjes hier die van commerciele house (DANCE dus) houden.

Greetz,
SnuggLe


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Mar-18-2001 13:30 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Nederlandse Dance community.....
Post New Thread    Post A Reply

 
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackmike ID [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLisa Gerrard - Now We Are Free [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:58.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!