Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > HYPNOTIK Full Moon 13 & 14 Juillet 2007 - Lyon - Espace Double Mixte Lyon
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
alexander1984
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
HYPNOTIK Full Moon 13 & 14 Juillet 2007 - Lyon - Espace Double Mixte Lyon

13 Juillet Espace Double Mixte Lyon

Area 1/// Minimal & Electro
Anthony Rother (Datapunk) Live Allemagne
Paul Kalkbrenner (Bpitch Control) Live Allemagne
Gaiser (Mnus) Live Allemagne
The Hacker (Goodlife) France
Cor100 (Ears Music) France

Area 2/// Techno, electro break n'bastard sound
Oliver Huntemann (Confused) Allemagne
Mandy (Get Physical) Allemagne
Boys Noize (Boys Noize Records) Allemagne
Teenage Bad Girl (Citizen) France
Lakaskad (Full Option) France

Area3/// Trance Pyskedelik, présenté par le collectif Hadra
La transe psychédélique, une véritable culture à part entière du panel très large des musiques électronique. Cette salle à pour objectif de vous faire découvrir cet univers singulier où décoration, Vidéo, Djs, Live acts, peintres ont des codes propres à ce style musical.

Talamasca (Mind Control) Live France
Moonquake (Hadra) Angleterre
Inner-G (Hadra) France
Brain Driver (Hadra) France
Sine Die (aka Noda) Live France
Knu (Freesmiles) France

Area4 /// Chill Out Zone de détente
Area 5/// Terrasse Un peu d'air & de la restauration.

Bon pour ma part, je ne connais pas grand monde dans tout ce monde là ... mais comme j'habite à Lyon je savais pas si vous aviez echo de quelques uns de ces artistes ??

Old Post Jul-07-2007 19:43  France
Click Here to See the Profile for alexander1984 Click here to Send alexander1984 a Private Message Add alexander1984 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

Bah à part Rother ..... Mais bon c'est définitivement pas trance du tout cet event, mais y'a moyen de passer une bonne soirée.

J'aurais peut être mis de la d&b sur leur line up pour pouvoir diversifier un peu mais ça le fait déjà pas mal.

Edit :
quote:
electro break n'bastard sound
C'est quoi ce style ??? !!! Electro et son de batard qui tue sa mère que tu te retrouves en slip sans avoir compris

Je me lève et je confirme

Old Post Jul-07-2007 20:45  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by PyrofraG
Bah à part Rother ..... Mais bon c'est définitivement pas trance du tout cet event, mais y'a moyen de passer une bonne soirée.

euh... niveau psy-trance, c'est quand même pas du caca, moi je te le dis...

Old Post Jul-09-2007 15:52  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

Bah si j'habitais à Lyon je pense que j'irai: Rother, The Hacker c'est quand même du bon, et le floor psy a l'air sympa aussi!

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Jul-09-2007 19:13  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

quote:
Originally posted by maxxyme
euh... niveau psy-trance, c'est quand même pas du caca, moi je te le dis...

La dernière fois que j'ai fait un event en france soit disant trance c'était carrément plus électro qu'autre chose pas un son aigue!!!!

Alors maintenant je me méfies m'enfin peut être que la psy trance c'est autre chose

Je me lève et je confirme

Old Post Jul-09-2007 19:37  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > HYPNOTIK Full Moon 13 & 14 Juillet 2007 - Lyon - Espace Double Mixte Lyon
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackLooking to get this on vinyl, what is it called? lol [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBen Sims - Manipulated (Adam Beyer Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 09:55.

Forum Rules: