Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Info ou intox? Tiesto resident radio FG
Pages (4): [1] 2 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
AlexKross
Hardcore will never die

Registered: Feb 2005
Info ou intox? Tiesto resident radio FG

D'apres les dires d'un ami à moi qui ecoutait radio fg samedi soir une nouvelle ne lui a pas echappée.... Tiesto sera resident sur radio fg à partir du 3 septembre !

Comme je ne l'ai pas entendu moi meme je ne connais pas le degre de verite mais connaissant bien mon pote je pense qu'on peut compter dessus...

Je trouve ca perso etonnant de la part de fg qui l'a toujours critique mais bon maintenant il n'y a que les cons qui ne changent pas d'avis

Dans tous les cas merci fg si cela s'avere vrai!

Old Post Aug-27-2007 07:07 
Click Here to See the Profile for AlexKross Click here to Send AlexKross a Private Message Add AlexKross to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

Pour des gens qui ne l'aiment soi disant pas, ils ont déjà diffusé ses mixes lors d'occasion comme ça venue à Disney, et dans la boite dans le Ch'nord là.

A mon avis quand ils disent "Resident", ils passeront ni plus ni moins que ses émissions Club Life.

Old Post Aug-27-2007 07:54  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Atton Tray
Kaori Addict !!

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by _IDS_
Pour des gens qui ne l'aiment soi disant pas, ils ont déjà diffusé ses mixes lors d'occasion comme ça venue à Disney, et dans la boite dans le Ch'nord là.

A mon avis quand ils disent "Resident", ils passeront ni plus ni moins que ses émissions Club Life.

+1.

Mais bon, apres aimer ou po aimer, si tiesto rapporte de l'audience et donc de la money, jpense qu'fg fera po d'etat d'ame.... :O

Old Post Aug-27-2007 10:18  Japan
Click Here to See the Profile for Atton Tray Click here to Send Atton Tray a Private Message Add Atton Tray to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
gomez92
Mer il ET FOU

Registered: Mar 2006

quote:
Originally posted by _IDS_

+2
mais ça ce trouve vont le mettre à 5 h du mat un samedi

Old Post Aug-27-2007 12:11  France
Click Here to See the Profile for gomez92 Click here to Send gomez92 a Private Message Visit gomez92's homepage! Add gomez92 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aquaman63
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2007

+3

c'est clair que s'il le programme à 5h du matin, l'audience ne sera pas top, et puis s'il devient resident ca ne sera qu'une redifusion de club life.

Trance 4 life !!!

Old Post Aug-27-2007 12:16  France
Click Here to See the Profile for Aquaman63 Click here to Send Aquaman63 a Private Message Visit Aquaman63's homepage! Add Aquaman63 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
XErO_
tranceaddict in training

Registered: May 2006

c'est confirmé : tiesto sur FG cette rentrée ....

Old Post Sep-03-2007 20:06  France
Click Here to See the Profile for XErO_ Click here to Send XErO_ a Private Message Visit XErO_'s homepage! Add XErO_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlexKross
Hardcore will never die

Registered: Feb 2005

en plus il a deux heures!
franchement je dis bravo et merci a radio fg!

Old Post Sep-03-2007 20:10 
Click Here to See the Profile for AlexKross Click here to Send AlexKross a Private Message Add AlexKross to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sebdevinc
Fantomas de la Trance

Registered: Nov 2006

Yes on va avoir droit a clublife en Fm
Très bonne nouvelle, et petit +1 pour FG

Edit: 1h après guetta !!!
edit2: Poutain le jeudi de 1h a 2h TECKTONIk XD WTF

Vivement la suite
No Sé Rosé !

Last edited by sebdevinc on Sep-03-2007 at 20:33

Old Post Sep-03-2007 20:27  France
Click Here to See the Profile for sebdevinc Click here to Send sebdevinc a Private Message Add sebdevinc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
gomez92
Mer il ET FOU

Franchement je dit LOL c'est vraiment Bizarre de voir ça sur une radio française

Old Post Sep-03-2007 20:31  France
Click Here to See the Profile for gomez92 Click here to Send gomez92 a Private Message Visit gomez92's homepage! Add gomez92 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

Tiesto, le mercredi de minuit à 2h

ah la France

mis bon, c'est chouette, ça peut être prometteur!

Old Post Sep-03-2007 20:33 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
gomez92
Mer il ET FOU

quote:
Originally posted by anne348
mis bon, c'est chouette, ça peut être prometteur!

HéHé y'as certaine personne qui vont en profité

Old Post Sep-03-2007 20:36  France
XErO_
tranceaddict in training

Registered: May 2006

quote:
Originally posted by sebdevinc

edit2: Poutain le jeudi de 1h a 2h TECKTONIk XD WTF

super j'pourrais faire les reglages de mes enseintes en carton dans ma 205 mastoc * mode kéké *

Old Post Sep-03-2007 20:37  France
Click Here to See the Profile for XErO_ Click here to Send XErO_ a Private Message Visit XErO_'s homepage! Add XErO_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Info ou intox? Tiesto resident radio FG
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): [1] 2 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackWhat's the add-on to 'For an Angel'??? Or: Kristina and Julia's milksong [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHumate - Vivid (Jan Driver Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:23.

Forum Rules: