Originally posted by raoel
Ik sluit me aan bij deze topic.
Vanmiddag is mijn laatste hoop op het kampioenschap verdwenen.
Nu is het nog slechts een droom.
ach joh, ik wist het al in het begin van het seizoen (toen psv 11de stond )
het leuke is dat ze nog best wel kans hebben om 3de te worden en dat feyenoord dan 2de word, heeft feyenoord wel verdient
Originally posted by -=WVG=-
FC Den Bosch verliest in de laatste 12 minuten van NEC door onder andere een ZEER onterechte penalty gegeven door Dhr. van Hulten...
Dus ik voel me prima thuis in deze thread
Idd, was ZWAAR onterecht....echt kut.
Maar wel mooi voor de Graafschap.....
Greetz,
SnuggLe
___________________
"Life is all about choices & respect"
Apr-21-2002 18:42
DarkHelmet
tranceaddict
Registered: Dec 2001
Location: Rotterdam
Hmm, kan deze gesloten worden?
Nut van topic is toch weg, en had een maffe bui, dus firstpost gaat ook niet meer op....
Apr-21-2002 18:43
raoel
just addicted
Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands
quote:
Originally posted by Blik
ach joh, ik wist het al in het begin van het seizoen (toen psv 11de stond )
het leuke is dat ze nog best wel kans hebben om 3de te worden en dat feyenoord dan 2de word, heeft feyenoord wel verdient