Killen som låtsas vara DJ där är så pinsam. Klockan var runt 00.30 o jag gick o bad om lite mer dansvänlig musik istället för Aaliyah tjafset ha körde. 20 min senare gick jag o frågade om det var dax för dans snart..Då skrek han åt mig att jag fick ge mig, bad om Blank & Jones - Desire och tror att han lackade ur för att han inte visste vad det var för låt.
Annars så gillar han att köra färdigmixade cd skivor och stå o hångla med brudar, för han e ju som sagt en läcker kille. Sen framåt småtimmarna då åker mikrofonen fram och han ska envisas med att stå o tugga i den ett tag.
Tror nog att han är Sveriges kanske sämsta DJ....riktigt pinsam e han
Apr-25-2002 13:22
WhiteRussian
Hooked on smack
Registered: Oct 2001
Nackskott.
Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
--- DanceSafe
Apr-25-2002 14:09
Phat^Trance
tranceaddict
Registered: Apr 2002
lol
Apr-25-2002 15:03
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Pinsam människa... låter som en lokal kanal för locals fjortisar som han håller på då...
Han får väl ragg på att göra det där så han kör väl lite Robinsson Robban stuk...
haha! ifall jag kom in på P2 [åldergräns, IGEN!!!] så vore det kul o mobba honom lite
förresten, så känner jag en av portvakternas bror, så PASSA ER, alla som också bor i Örebro!
Apr-25-2002 19:43
ExOn
Still around
Registered: Jan 2002
Det finna 100 sånna dj's här i stan! Suger hästballe!
Apr-26-2002 08:17
Amnezia
this...is...not...örebro
Registered: Apr 2002
Re: P2 Örebro, sveriges sämsta DJ
quote:
Originally posted by Beamish
Killen som låtsas vara DJ där är så pinsam. Klockan var runt 00.30 o jag gick o bad om lite mer dansvänlig musik istället för Aaliyah tjafset ha körde. 20 min senare gick jag o frågade om det var dax för dans snart..Då skrek han åt mig att jag fick ge mig, bad om Blank & Jones - Desire och tror att han lackade ur för att han inte visste vad det var för låt.
Annars så gillar han att köra färdigmixade cd skivor och stå o hångla med brudar, för han e ju som sagt en läcker kille. Sen framåt småtimmarna då åker mikrofonen fram och han ska envisas med att stå o tugga i den ett tag.
Tror nog att han är Sveriges kanske sämsta DJ....riktigt pinsam e han
woahaha prexis.. .....e inte så mkt å göra åt...e så...vi får flytta utomlands helt enkelt.sverige suger..
frågar man om tex en låt som Twisted så ser dom ut som frågetecken å frågar...öööööh e det en ny isglass lr=)=)=)=)=)=
//Nezia
Apr-26-2002 17:56
spoider
Junior tranceaddict
Registered: Mar 2002
jag hade gått till ombudsmannen och klagat lite så där får de inte gå till !!!
Apr-26-2002 20:50
MiB
-= can you feel it ¿ =-
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Trancefella
haha! ifall jag kom in på P2 [åldergräns, IGEN!!!] så vore det kul o mobba honom lite
förresten, så känner jag en av portvakternas bror, så PASSA ER, alla som också bor i Örebro!
hahaha...
sen håller kraftig med asså... sluta o gå dit för ett bra tag sen... gå till harrys =) dom pumpar på rätt bra med trance emellanåt..
Apr-27-2002 19:07
RebeL9
The Digital Blonde addict
Registered: Nov 2001
låter som en riktig slyna. gör så att du tar med dig din vinylsamling, brottar ner honom och spinner dina egna ch00ns
Registered: Aug 2001
Var på Garbos i Sumpan igår. Satan i gatan vilken skön DJ där var då. Visst, han slängde in lite Rn`b emellanåt för att tillfredställa klubbägaren, men det drog han max 15 min sen var han på´t igen. Drog alla klassiker plus nya plus riktigt tunga utan att repetera en enda låt. Fick jälar hela 30+ publiken att gå loss som värsta klubbkidsen plus att han hade full koll när folk inte riktigt hängde med. Om den snubben alltid är där föredrar jag nog Sumpan framför Dockan. GODAMN!
(Skönt klientell var där oxå trots spännvidd på 18-35+)