Originally posted by Antony
Mij ziede der écht nimeer zenne
hebt ge der slechte ervaringen aan overgehouden ???
die progressive area blijft er mij nochtans goed uitzien (ziet er dan ook eerder psy getint uit zoals Devilex al aangeeft ). Ik ben wel niet van plan om te gaan, zou praktisch nogal moeilijk liggen aangezien ik altijd laat terug ben van Brussel
Dec-16-2007 20:23
Antony
Van Dyck
Registered: Jun 2005
Voorbije 2 jaar ni, maar de 2 jaar daarvoor er gewerkt Ma meer commentaar doenk er ni over kwijt aangezien mijne nik gewoon menne naam is.
Dec-16-2007 20:47
FenixStyle
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2006
Haha dit wordt ongetwijfeld dé party van het jaar!!
Gistermiddag werd bekend gemaakt dat het nu plots niet meer in dat Post-gebouw kan doorgaan, en ze zijn nu dus op zoek naar andere locaties.. De verschillende rooms worden nu verspreid over verschillende locaties binnen Antwerpen.. Een aantal locaties liggen nog niet eens vast...
Ik kan Anthony z'n reactie dus echt wel begrijpen..
Dec-31-2007 11:50
The_G0dfather
faisant cagnard
Registered: Sep 2004
lol, das wel grof
Dec-31-2007 12:04
MikeVee
THUNDERDOME
Registered: Mar 2004
lol, wat een amateurs, dat verkloot de hele opzet en hoe kanje nu in een paar uur een deftige productie in elkaar steken.
Jammer voor de bezoekers wel.
Dec-31-2007 12:04
FenixStyle
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2006
Nog erger, nu blijkt dat er te weinig plaats is waardoor ze zo'n 3000 mensen (er zijn 7000 tickets verkocht) teleur moeten gaan stellen..
Lijkt me ook wel leuk als ge al lang op voorhand uw oudejaarsnacht gepland hebt, en dan vanavond nog niet eens binnenmoogt..
Dec-31-2007 12:14
MikeVee
THUNDERDOME
Registered: Mar 2004
Ja, en veel bezoekers lgaan het niet eens weten en daar staan op de locatie waar geen feest is. Zag er gisteren nog reclame van op TV, dat ze die dan cancellen
Ach, nieuwjaar zuigt sowieso, straks tot een uur 2-3 ergens buiten op een rustige plaats in Leuven wat drinekn en dan naar de oude markt hopend dat de toeristen en kinderen wegzijn.