Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---
הסצנה בישראל לעומת אירופה
בזמן האחרון אני מתחיל לקלוט כמה שאנחנו שונים מאירופה, זה מתחיל במועדונים עצמם- כל מי שאי פעם הוריד הופעה של איזה דיג'יי מאירופה ראה שהקהל שם לא בא לרקוד, אלא לשתות איזה משקה... ולשמוע מוזיקה עם חברים.
אם יש לכם איזה הופעה מאחד הדיסקוטקים הגדולים בעולם כמו אינרסיטי, גייטקראשר וכאלה תריצו את זה ותראו איך כולם עומדים עם הפנים לבמה המרכזית עם הדיג'יי ובקושי זזים.
לעומת זאת בארץ... באים למועדון עם חברים, רוקדים באטראף אחד עם השני ולש שמים זין על התקליטן
ראסמי אתה צודק...
הם באים לשמוע מוזיקה שם ולהנות מזה
אנחנו באים כדי לרקוד את התחת שלנו החוצה ולשמוע מוזיקה טובה
זה כל הגישה לעניין של דיסקוטקים... שמע באיביזה נגד זה לא כמו באנגליה... שם הם יודעים לרקוד גם ולא רק לשתות וכו... לפחות ממה שראיתי ושמעתי
___________________
.
May-10-2002 00:18
yahel222
Psytrance Addict
Registered: Oct 2001
Location: Ramat-Gan, Israel
איזה חארטות כתבת כאן !!!!!!
שמע אני הייתי שנה שעברה בחו"ל ביוון והיו שם מלא אירופאים
כל לילה היינו במסיבה - ושמע הם רוקדים כל הזמן שהם שם
אולי בקליפים זה נראה כאילו הם לא ממש רוקדים אבל זה שטויות הם כן
תאמין לי יש כאלה שממש מתפרעים
עכשיו בקשר לשתיה - הם לא באים לשתות משהו
פשוט אצלם חלק מהחוויה זה להשתכר והם אוהבים לשתות !!!!!!!!
ושתהיה גדול יותר ככה 22-23 אם תבקר במסיבות של גדולים כמו שיש בטי אל וי
בימי חמישי למשל אתה תראה מזה שכולם שיכורים
(אגב לחיילים - ימי שבת בטי אל וי מסיבות הקילומבו שתיה חינם)
ובקשר להופעה - אם אתה מתכוון ששם באים יותר מיוחד או דברים כאלה
אז לך למסיבות בימי שישי בדום וטי אל וי של הומואים תראה איך באים שם
וגם במסיבות רגילות אנשים באים יותר ויותר משוגע - אם היית רואה איך סידרתי את השיער שישי שעבר לא היית מאמין
ד.א - יש פה עוד מישהו שמשתמש בדקס\חימר\ספריי???
ועושה פנים????
ולתלאביבים - מישהו מספתר אצל אמיר קל???? חוץ ממני חחחחח
May-10-2002 00:35
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
שמע הם באים להיות מסוממים....!
שם הם כל הזמן לוקחים סמים!
וזאת אחת מהסיבות למה הם לא מתים על הארד
וזה למה פרוגרסיב זה שירים למסוממים...
שאני בא למסיבה אני בא בשביל לרקוד ולא פוזות!
שיהיה להם בכיף...
אבל תאמין לי,אצלנו זה יותר טוב ככה
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Last edited by m0sh on May-10-2002 at 05:20
May-10-2002 05:15
arik
shabat shalom
Registered: Aug 2001
Location: Israel raanana
באמת באים לדיסקוטק לרקוד
אם רוצים לשתות ולהסתכל על הדיי ג'יי
אפשר גם לעשות את זה דרך המחשב!
וההבדל של האופנה אין לי מושג למה שם זה ככה ופה זה ככה
אבל שם יש יד יותר חופשית לבגדים כאלה
כמה חנויות כבר תראו בארץ שמוכרות כאלה בגדים מטורפים?
שם זה כמעט נורמלי ללבוש כאלה בגדים
פה מי שילבש כזה דבר כנראה יחשבו קצת שהוא "פריק"1!!!
ככה אני חושב!
___________________
NeveR ForgeT : Its All AbouT The Music!!!
ואל תשכחו: אני ילד מניאק שלא נוסע עם חברים לאכול שהם רעבים
וגם הנטיות המיניות שלי מעורערות!!!
May-10-2002 06:41
Ariels
!Con La Nueva York!
Registered: Oct 2001
Location: Brooklyn, New York
quote:
Originally posted by yahel222
ושתהיה גדול יותר ככה 22-23 אם תבקר במסיבות של גדולים כמו שיש בטי אל וי
בימי חמישי למשל אתה תראה מזה שכולם שיכורים
(אגב לחיילים - ימי שבת בטי אל וי מסיבות הקילומבו שתיה חינם)
רועי פלינר, חבר שלי, מתקלט שם
זה מסיבות עם אווירה חבל על הזמן
אבל צפוף אחושרמוטה
כמו המסיבה שאני ומורן הינו בה בתמרז.... היה כ"כ צפוף לא מצאתי אותו והיה שם תקליטן עם
CDJ1000
והיו מיקסים על הפנים
?!!?!?!?!?!!? איך לעזאזל אפשר לפקשש מיקס עם סידיג'י 1000
___________________
May-10-2002 06:57
eXeTik
עד מתי פסיכומטרי 1.1
Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---
quote:
Originally posted by yahel222
איזה חארטות כתבת כאן !!!!!!
שמע אני הייתי שנה שעברה בחו"ל ביוון והיו שם מלא אירופאים
כל לילה היינו במסיבה - ושמע הם רוקדים כל הזמן שהם שם
אולי בקליפים זה נראה כאילו הם לא ממש רוקדים אבל זה שטויות הם כן
תאמין לי יש כאלה שממש מתפרעים
אני מדבר על ארצות עם סצנת קלאבינג מרכזית, הולנד, גרמניה או אנגליה לדוגמא... לא ארצות ברמה של ישראל כמו יוון שהזכרת.
quote:
עכשיו בקשר לשתיה - הם לא באים לשתות משהו
פשוט אצלם חלק מהחוויה זה להשתכר והם אוהבים לשתות !!!!!!!!
ושתהיה גדול יותר ככה 22-23 אם תבקר במסיבות של גדולים כמו שיש בטי אל וי
בימי חמישי למשל אתה תראה מזה שכולם שיכורים
(אגב לחיילים - ימי שבת בטי אל וי מסיבות הקילומבו שתיה חינם)
אין קשר... גם אצלנו יש בארים בכל דיסקוטק, זה עניין של תרבות שתייה
quote:
ובקשר להופעה - אם אתה מתכוון ששם באים יותר מיוחד או דברים כאלה
אז לך למסיבות בימי שישי בדום וטי אל וי של הומואים תראה איך באים שם
אני מפחד לשאול איך הגעת למסיבה של הומואים
quote:
וגם במסיבות רגילות אנשים באים יותר ויותר משוגע - אם היית רואה איך סידרתי את השיער שישי שעבר לא היית מאמין
ואללה יופי... סידרת איזה קוץ אחד שיבלוט בצד...
YaY!
גבר... ס'תכל על התמונות ותבין, מה אתה משווה בכלל?!
quote:
Originally posted by arik
באמת באים לדיסקוטק לרקוד
אם רוצים לשתות ולהסתכל על הדיי ג'יי
אפשר גם לעשות את זה דרך המחשב!
וההבדל של האופנה אין לי מושג למה שם זה ככה ופה זה ככה
אבל שם יש יד יותר חופשית לבגדים כאלה
כמה חנויות כבר תראו בארץ שמוכרות כאלה בגדים מטורפים?
שם זה כמעט נורמלי ללבוש כאלה בגדים
פה מי שילבש כזה דבר כנראה יחשבו קצת שהוא "פריק"1!!!
ככה אני חושב!
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
שמע הם באים להיות מסוממים....!
שם הם כל הזמן לוקחים סמים!
וזאת אחת מהסיבות למה הם לא מתים על הארד
וזה למה פרוגרסיב זה שירים למסוממים...
שאני בא למסיבה אני בא בשביל לרקוד ולא פוזות!
שיהיה להם בכיף...
אבל תאמין לי,אצלנו זה יותר טוב ככה
ראסמי!
___________________
May-10-2002 07:52
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
עוד פעם טרד כזה ?
דייי
אני מסכים עם מה שדותן ומוש אמרו
חוץ מיזה אתה גם לא יכול לקבוע ע"פי סרט על איך היה המסיבה
ובאמת במסיבות גדולות זה כבר יותר הופעה ממסיבה, ולכן מסתכלים קדימה על הדיג'יי ולא רוקדים אחד מול השני למרות שיש גם כאלה אני בטוח
תחליט אתה באיזה צד אתה וזהו
חוץ מיזה, שלרקוד שולטטט
___________________
Never again.
May-10-2002 08:50
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
אתם מסכימים שני הדברים שאמרתי רונן וחן?
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
May-10-2002 09:39
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אתם מסכימים שני הדברים שאמרתי רונן וחן?
הא ?!
___________________
Never again.
May-10-2002 09:41
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
על שני הדברים שאמרתי
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!