|
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Oh shit. Misstänkte att det skulle vara dyrt, men det där kändes lite i överkant.. Man vill ju inte behöva snåla när man är på "semester".
Kanske får bli Dance Valley eller nåt annat billigare istället.. Ska bli intressant att se linan dock! |
Man skola icke snåla på semester! Det 12:e budordet!
Jag har precis, efter idoget klickande och uppdaterande, i cirkus 45 minuter fått tag i tre biljetter till Sensation White i alla fall. Kan eventuellt hända att jag måste sälja en av dem, men i övrigt så blir det i alla fall av i år!
Får ta och spana lite på Global Gathering också, jag skulle vara grymt sugen faktiskt! Men som sagt, jag måste hålla med Jeremy, 7-8 lök lät lite i extremaste laget! Får ju passa på att köpa Taxfree-spriten istället Lasse!
EDIT: Linan till GG såg för övrigt LÖJLIGT fet ut... 
___________________
"If only the good die young, I must be really bad 'cause I intend to live forever!"
Sig shmig, who reads these stupid things anyway?
Last edited by DjAviander on Mar-29-2008 at 10:57
|