Ha, ik heb ffies nummertje gemaakt en wilde ffies weten wat jullie ervan vinden.
Ja ik heb hem ook in DJ's en Producers sectie gezet..!
Maar daar komt nooit iemand vandaar
Style: Happy Hardhouse
Ik heb op dit moment 3 Versies van het nummer met andere melodien, ik wilde jullie vragen welke melodie jullie het beste vinden, van versie 2 en 3 staat alleen sampletje op i-net om de melodie te horen.
Last edited by dj_highforce on May-20-2002 at 09:07
May-17-2002 21:30
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
tis geen hardhouse wat er uit mijn boxen komt...
begint wel goed, alleen als dat deuntje na 55 seconden komt aanzeten, heb ik maar wat anders opgezet
May-17-2002 22:44
dj_highforce
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location:
quote:
Originally posted by Optimus
tis geen hardhouse wat er uit mijn boxen komt...
begint wel goed, alleen als dat deuntje na 55 seconden komt aanzeten, heb ik maar wat anders opgezet
Lol
en wat vind je van de break vanaf 1:20 dan..?
En als het geen hardhouse is, wat noem je het dan..?
May-17-2002 22:49
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
hmmmm
tot 55 seconden begint ie een beetje a la hardstyle
daarna..
ja weet ik veel
iets waar ik niet op ken dansen
May-17-2002 22:57
dj_highforce
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location:
quote:
Originally posted by Optimus
hmmmm
tot 55 seconden begint ie een beetje a la hardstyle
daarna..
ja weet ik veel
iets waar ik niet op ken dansen
Jah, maar na 55 seconden komt er dus een kutgeluid in, die moet ik dus aanpassen
Maar hij begint al bij 27 seconden hard..
En zou je niet ffies kunne luisteren wat daarna komt..?
Bij 1:20 bijvoorbeel, want daar werkt hij naar de break en komt er een melodie in (misschien vind je die ook wel ruk)
May-17-2002 23:01
mido
God is a DJ, So am I
Registered: Jun 2001
Location: Haarlem
Het is ook geen hardhouse wat er bij mij uit mijn boxen komt.
Het is neigt eerder naar HardStyle toe.
Mijn kritische mening:
De kick vind ik wel vet. Lekker beuken. Misschien kan hij nog iets harder.
Nu even potje bier pakken!
Zo dan lekker slokje genomen! :P
Wat de melodie betrefd. Ja euhh.... hoe kan ik dat soepel zeggen? Ik vind het niet professioneel genoeg klinken.
Het geluid wat je daarvoor gebruikt heb vind ik persoonlijk ook niet echt overtuigen. Ik zou zelf iets gepakt hebben wat de Juno kan op neigt. Dat geeft een lekkere agresieve sfeer! *houd maiky wel van* whehe
Goed dit waren mijn puntjes die mij zo even snel opvallen!
___________________
sig edited: image can't be more than 50kb. please refer to the sig guidelines
May-17-2002 23:03
dj_highforce
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location:
quote:
Originally posted by mido
Mijn kritische mening:
De kick vind ik wel vet. Lekker beuken. Misschien kan hij nog iets harder.
Wat de melodie betrefd. Ja euhh.... hoe kan ik dat soepel zeggen? Ik vind het niet professioneel genoeg klinken.
Het geluid wat je daarvoor gebruikt heb vind ik persoonlijk ook niet echt overtuigen. Ik zou zelf iets gepakt hebben wat de Juno kan op neigt. Dat geeft een lekkere agresieve sfeer! *houd maiky wel van* whehe
Goed dit waren mijn puntjes die mij zo even snel opvallen!
Kick iets harder is gedaan (Hardstyle it will Be )
Melodie heb ik nog even gelaten zoals hij is
Wazige geluid is ruiger geworden
Trouwens geen idee wat een Juno is, tell me..
Ik zal morgen nieuwe versie op net zetten
Last edited by dj_highforce on May-18-2002 at 08:32
May-17-2002 23:28
Pjotr G
Mindcrawler
Registered: Aug 2001
Location: Netherlands
geen idee wat een juno is!
de big happy Roland juno familie!
Dat en een drummachine, en je hebt een hakkuh studio (alle hakke rave geluidjes, dat is de juno)
___________________
All rhythm evolves around a kick...
May-18-2002 09:14
mido
God is a DJ, So am I
Registered: Jun 2001
Location: Haarlem
quote:
Originally posted by Pjotr G
geen idee wat een juno is!
de big happy Roland juno familie!
Dat en een drummachine, en je hebt een hakkuh studio (alle hakke rave geluidjes, dat is de juno)
ZaGuH!!!
WOEI!
___________________
sig edited: image can't be more than 50kb. please refer to the sig guidelines
May-18-2002 09:33
Muppet
animal
Registered: Apr 2001
Location: Holland, Vught
is wel grappig, maar de deuntjes zijn beetje vaag..en dat irritante geluidje aan het begin ken ik persoonlijk nie uitstaan...wil nie zeggen dat ik het beter kan...vind het al knap dat je dit ken
Greetz Muppet
May-18-2002 09:50
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
Location: CapeTown
klinkt wel grappig, maar TOTAAL niet mijn style, dus ik vonder geen klap aan
___________________
I hate the global warming hoax
May-18-2002 11:00
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::
Registered: Dec 2001
Location: K'pen
ik vind het wel knap...maar het nummer zelf valt niet bij mij in de smaak.
Ik ben zelf ook een beetje aan het kloten met: Reason.
wil niet echt lukken.
Welk programma gebruik je ??