|
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
AH, dus PUSH & Airwave (V-One) vindt je wel goed. Ik zal m is downen! |
Ja, heb de laatste tijd sowieso aardig wat Bonzai platen gekocht.
Is wel lekker blij spul 
| quote: |
hij is nu aant downloade, 400 kb.s, waar hebbie die server space weg?, echt chill
|
Server staat gewoon op m'n kamer; heb een 100 mbit verbinding v.d. Universiteit 
___________________
I was dreaming when I wrote this, so sue me if I go too fast.
|