Ik kom uit bouwjaar 1980, 27 januari.
Ben dus nu 22 lentes jong
___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
May-19-2002 14:00
rellivisit
Supreme tranceaddict
Registered: May 2001
Location: Hardstyle Hapert, Netherlands
Is al ooit gedaan ja, maar misschien kan een van de creatievelingen onder ons weer een jpeg-je ervan maken?? Wie voelt zich geroepen.
Bouwjaar: 1980 (da was duidelijk een goei bouwjaar)
28 Oktober.
Ben dus 21 jaartjes jong.
___________________
HaRdStYleR
May-19-2002 14:22
DJ Bazz
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
Location: Groningen, NL
quote:
Ik kom uit bouwjaar 1980, 27 januari.
Ben dus nu 22 lentes jong
/me is precies 5 jaar en 1 maand later eruit gekropen,
27 feb 1985 dus
May-19-2002 14:23
Subsonik
Bad Mother ******
Registered: May 2001
Location:
quote:
Originally posted by DJ Bazz
/me is precies 5 jaar en 1 maand later eruit gekropen,
27 feb 1985 dus
/me is een maand en 3 dagen later eruit gekomen
30 Maart 1985
May-19-2002 14:35
Lemming
Senior tranceaddict
Registered: Mar 2002
Location: Heeze, The Netherlands
Lemming wordt 18 juni 18 en verwacht veel kadootjes
May-19-2002 14:47
hamburgerboefje
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2001
Location: Venlo --> Holland
Mijn bouwjaar is 1984, en op 6 augustus ben ik eruit gevallen. Waar ik toch wel een tik aan over heb gehouden volgens mij
May-19-2002 14:48
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
2 augustus 1980.....schijnt ik ergens uitgevallen te zijn.
Wel lachen, ik bleek precies de 15.000 inwoner van Didam te zijn (waardoor er weer meer wethouders kwamen ofzo, blablabla), maar daarom heb ik toen vet veel kado's gehad, die mijn ouders toen allemaal opgevreten hebben. Ik als klein hummeltje in allemaal regionale kranten... echt niet boeiend
Greetz,
SnuggLe
___________________
"Life is all about choices & respect"
May-19-2002 15:15
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
20 augustus uit het bouwjaar 1983
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
May-19-2002 15:28
Flippe
Snap jij het wel ?
Registered: Sep 2001
Location: Asten, Netherlands
nuleen-eennul-negentienvijfentachtig
oftewel;
01-10-1985
oftewel;
1 oktober 1985
___________________
May-19-2002 15:48
//j o o s t
tranceaddict
Registered: Apr 2002
Location: Hengelo
Ik word 21 mei 15. Nu dus 14, maar overmorgen 15. En dus geen 14 meer, 15 dus! Ja 15
Bouwjaar 1987 dus.
May-19-2002 15:51
John
In Praise Of The Sun
Registered: Sep 2001
Location: Delft / Den Haag / Dordrecht,
heb begin deze week mn pdf filetjes van de ta kalender weggelazerd..... ben trouwens op 9 januari jairg...geboren in 1983
ik voel me overigens niet geroepen om weer een kalender te maken