wat een lol!!!
Ik heb vandaag m'n Lowlands kaartje gehaald, en het wordt dit jaar gewoon nog beter dan de jaren dat ik ervoor was; met Sylverchair, Timo Maas, Tiesto en UNDERWORLD!!!!
Ik baalde al behoorlijk dat ik niet naar dancevalley kon en dus geen tiesto en/of underworld zou zien; maar wat ik echt nooit verwacht had was dat underworld weer op lowlands zou staan deze zomer. 2 jaar geleden het beste optreden van hun tot toen toe en dat gaan ze deze zomer zeker weer verbeteren.
Nog niet alles van lowlands is bekend, maar er komen standaard nog wel een paar drum&bass, techno en progressive dj's bij.
Plus dat de bands van lowlands dit jaar ook helemaal niet slecht zijn.
Fuck DanceValley - Ik ga naar Lowlands!!!
(p.s. al mis ik dan wel de hardhouse op lowlands )
___________________
www.balticbastian.com/
|