|
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
hier heb ik dus geen zin in, dat sla ik mooi over |
ik ook, een WK zonder Nederland is geen klap aan, als Nederland er bij zat had ik waarschijnlijk alle wedstrijden gekeken die ik kon kijken, maar nu kijk ik vrijwel niks denk ik
___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!
|