Is er ook iemand met een telefoon + abonnement van O2?
Ik wil voor Z.Afrika eindelijk een toestel met abo en ik zit te twijfelen tussen O2 en KPN/Vodafone.
Heb je er goed bereik e.d. mee? Ik wil niet strax in de jungle zitten zonder dat ik kan bellen
Thanks voor de tips enzo
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
May-23-2002 13:59
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
Re: Iemand met O2 abonnement?
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Is er ook iemand met een telefoon + abonnement van O2?
Ik wil voor Z.Afrika eindelijk een toestel met abo en ik zit te twijfelen tussen O2 en KPN/Vodafone.
Heb je er goed bereik e.d. mee? Ik wil niet strax in de jungle zitten zonder dat ik kan bellen
Thanks voor de tips enzo
is een beetje duur, in het buitenland bellen met een NL abo...
en maakt geen reet uit hoor, met welk (NL) netwerk je in het buitenland zit, je telefoon zoekt vanzlef het sterkste signaal in het buitenland, alleen sommige netwerken, daar heft je aanbieder overeenkomst me, die zijn dus goedkoper, moet je ff aan provider vragen met welke aanbider zij in Zuid Afrika een roaming agreement heeft
May-23-2002 14:18
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
wat een spelfouten heb ik zeg
maar waar wil je m voor gebruiken?
naar NL bellen?
in ZAf naar nrs daar bellen?
May-23-2002 14:25
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by Optimus
wat een spelfouten heb ik zeg
maar waar wil je m voor gebruiken?
naar NL bellen?
in ZAf naar nrs daar bellen?
Neu, ze beld mij elke dag effe om een potje phonesex te houwe, Andreas is toch hard aan het werk bij de bank...en ik heb zeeee-en van tijd....voor vrouwen extreem veel zelfs.
___________________
Allemaal gelul!!
May-23-2002 14:42
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
hahah
Ja idd, ik bel dan vanuit Zuid-Afrika naar Nederland. Naar Timmy D
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
May-23-2002 14:50
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
quote:
Originally posted by New Wave
Neu, ze beld mij elke dag effe om een potje phonesex te houwe, Andreas is toch hard aan het werk bij de bank...en ik heb zeeee-en van tijd....voor vrouwen extreem veel zelfs.
ghehee, ze ken ook zuid afrikaanse 0906 nummers bellen ghehehe
May-23-2002 14:51
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
wat mijn zus doet die nu een tijd in spanje zit.. ze koopt een spaanse kaart wat veel goedkoper is uiteindelijk.. dus als dat mogelijk is zou ik dat wel doen.. is voor jou en de mensen die jou bellen goedkoper!
Originally posted by TimeportE
wat mijn zus doet die nu een tijd in spanje zit.. ze koopt een spaanse kaart wat veel goedkoper is uiteindelijk.. dus als dat mogelijk is zou ik dat wel doen.. is voor jou en de mensen die jou bellen goedkoper!
daar zat ik ook aan te denken. Het is dan wel een investering in die kaart+bellen naar NL is wel iets duurder dan met je NL abo die je hebt. Miss Prox, weet je wat je kan doen? Een Dutchtone abo nemen, want dan zit het bellen vanuit het buitebland ook in je belbundel, wat bij anderen niet zo is. BIjv bij Ben zijn de minuten die je elke maand inkoopt alleen voor binnen NL bellen naar NL nummers. Bij Dutchtone zit SMS-en, buitenland bellen etc. ook in jebelbundel, alleen gaat het van je bedrag af zeg maar. Dat lijkt mij het meest verstandige...
May-23-2002 15:02
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
quote:
Originally posted by TimeportE
is voor jou en de mensen die jou bellen goedkoper!
als ik met mijn mobiel naar haar Nl nummer bel terwijl zij in Zaf zit moet zij betalen, ik betaal tot de grens, en vanaf Belgie betaalt zij.
relaxed he?
May-23-2002 15:04
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
Maar ik snap dat niet zo goed! Je kunt dus gewoon een eind wegbellen voor 30 Euro ofzo? Maar ze noemen geen buitenland tarieven! wie wet kost t bij hun wel 2 euro per minuut dus dan ben ik zo door die 30 euro heen!
Ik heb al even gekeken voor een Zuid-Afrikaanse provider maar dat schiet ook niet op.
T is gewoon fokking bijna 1 euro per minuut!! grrrrr
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
May-23-2002 15:14
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Maar ik snap dat niet zo goed! Je kunt dus gewoon een eind wegbellen voor 30 Euro ofzo? Maar ze noemen geen buitenland tarieven! wie wet kost t bij hun wel 2 euro per minuut dus dan ben ik zo door die 30 euro heen!
Ik heb al even gekeken voor een Zuid-Afrikaanse provider maar dat schiet ook niet op.
T is gewoon fokking bijna 1 euro per minuut!! grrrrr
ik zal t ff uitleggen
Bij Dutchtone koop jeeen belbundel in bijv (ik noem maar wat) 30 euro. Van die 30 euro kan je een x-aantal minuten bellen naar NL nummers, mobiel en normaal. Máár, als je nou wilt sms-en, gaat dat óók van die belbundel/30 euro af. Dat geldt ook voor bellen naar/in buitenland. Dat is lekker makkelijk toch
May-23-2002 15:26
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
Location: Hampshire, UK
O2 heeft anders wel nu bijzonder leuke aanbiedingen (1e half jaar gratis en geen aansluitkosten) enzo..
Ik wil niet veel zeggen maar het bereik van D* is in Nederland op veel plaatsen bijzonder k*t.. vooral in de provincie waar Prox woont (Ljouwert zelf zal nog wel gaan denk ik).. dus als je het aan mij vraagt zou ik het niet van de buitenlandse belminuten laten afhangen wat voor abbo je neemt; je zit er namelijk wel een jaar aan vast remember that
Overigens heb ik net een week geleden een O2-120 abbo afgesloten met 30 SMSbundel voor €24,- per maand.
Geen aansluitkosten, eerste 3 maanden gratis, EN een gratis kleuren TV. Kijk dat noem ik nog eens zaken doen