Yupz elke dag vanaf zaterdag live op Sporza van 3u 's nachts tot 18u. Ik ben net de 2 weken in verlof, wordt geweldig. Wel klote dat ik donderdag nog moet werken maarjah.
Ik hoop toch op enkele Belgische medailles, moet kunnen maar voor hetzelfde geld zijn er geen.
Aug-03-2008 09:27
Antony
Van Dyck
Registered: Jun 2005
Location: Antwerpen
Dit wil ik toch ook volgen. Het eerste jaar dat ik echt zo naar de spelen uitkijk en alle kwalificaties heb gevolgd enzo. Ik verwacht niveel van de Belgen buiten finaleplaatsen. Maar de spelen gaan zowiezo boeiend worden!
Last edited by Antony on Aug-03-2008 at 10:42
Aug-03-2008 09:52
Config
Elaba!
Registered: May 2006
Location: Bruges
Spelen interesseren mij, integenstelling tot 4 jaar geleden, geen zak meer. Zal af en toe wel eens kijken als er echt niets anders op tv is, maar de kans is redelijk klein dat ik mijn kijkrecord van 4j geleden zal breken
___________________
Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision
Mijn eerste herinnering aan sport op tv heb ik van de OS '88 in Seoul, sindsdien elke OS zo goed mogelijk proberen volgen. Weet nog hoe ik in '96 's nachts in mijn bed via mijn walkman naar de radio zat te luisteren hoe Michael Johnson de tegenstand verpulverde op de 200 en 400m, of het Amerikaanse Dream Team in het basket. Echt een prachtig evenement toch wel
Aug-03-2008 10:09
Devilex
Think About The Way
Registered: Dec 2005
Location: Aalst, Belgium
Ge had zeker paar potten binnen toen ge die topictitel aanmaakte?
Aug-03-2008 10:39
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
Ik kijk vooral uit naar de atletieknummers. Er staan een paar historische duels op het programma, zoals Powell vs Bolt vs Gay op de 100 meter en Wariner vs Merrit op de 400 meter (pakt Wariner eindelijk het record van Johnson?), maar de omstandigheden zijn verre van optimaal. Ook de wegrit in wielrennen kan op mijn onverdeelde aandacht rekenen: een halve Tourwaardige bergrit met zelfs een stukje Chinese Muur erin
ik kijk vooral uit naar de prestaties van de Belgische atleten. Daarnaast zal ik vooral het voetbal en basketbaltoernooi volgen. Maar uiteindelijk volk ik de spelen nooit echt enorm op zoals ik dat met een EK of WK voetbal zou doen
Aug-03-2008 12:45
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
Location: Brussels
Buiten wielrennen op de weg, voetbal en bmx interesseren die OS me nu is werkelijk geen kloten, ook al zalk wel constant veur tv hangen alsk tijd hem :s Veur wa steken ze daar is ni neige sporten genre X-games sporten
Originally posted by Jasperovitsj
Powell vs Bolt vs Gay
Hét truel van de afgelopen jaren! Ik ben al aan 't denken om dan nen dag congé te pakken
edit - ni nodig precies, valt gelukkig in 't weekend
Aug-03-2008 17:19
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
Location: Antwerp
moet studeren, maar zal er alles aan doen om zoveel mogelijk te zien! kan niet wachten! het heeft zoiets magisch, die olympische spelen!
___________________
listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul
Aug-03-2008 18:01
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
quote:
Originally posted by Vishnu
Hét truel van de afgelopen jaren!
Khoop dat de mannen elkaar tot een nieuw wereldrecord gaan kunnen pushen. Wie, dat is nog de vraag, want alle 3 hebben ze de voorbije weken laten zien dat ze in vorm zijn. Ik weet trouwens niet of het een snelle piste is daar in Peking?