Registered: May 2001
Location: Hardstyle Hapert, Netherlands
31 Mei: Marco V. In Eindhoven voor €5!!!!!!
Gaat iemand vrijdag naar Marco V. in eindhoven? In de 5611 (www.56elf.nl) issie te bewonderen en het kaartje kost wel 5 hele euro's!! Ik ga zeker wel!! WOEI WOEI!!
Greetz.
___________________
HaRdStYleR
May-27-2002 18:25
Vnatic
Donkey Addict
Registered: May 2001
Location: Eindhoven
Zeker wel, ik woon er 5 minuten vandaan... zwaar springen daar
___________________
May-27-2002 20:20
Tall21
Senior tranceaddict
Registered: Jun 2001
Location: Voorburg, The Netherlands
Sow...das niet duur. Jammer dat het niet echt lekker in de buurt is ofzo. Zag hem laatst nog in de Eau, maar was al beetje op, dus heb niet echt van kunnen genieten......
___________________
May-27-2002 20:25
hamburgerboefje
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2001
Location: Venlo --> Holland
Lol dan is m'n treinkaartje duurder dan het entreekaartje . Maaruhh ik denk niet dat ik ga. Bij mij 5 minuutjes vandaan komen ook een paar goeie dj's draaien waaronder Reeloop.....weet iemand hoe Reeloop draait? Hard?
May-27-2002 20:32
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!
Denk dat Reeloop aardig hard draait jah...zou der iig vanuit gaan
May-28-2002 08:01
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Denk dat Reeloop aardig hard draait jah...zou der iig vanuit gaan
neeeeeej joh!
als je beukplaatjes maakt dan ga je toch lekkere softyplaatjes draaien op feestjes ... dat verwacht dan iedereen toch van je
___________________
Progressive
Hard = goed
May-28-2002 08:50
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
neeeeeej joh!
als je beukplaatjes maakt dan ga je toch lekkere softyplaatjes draaien op feestjes ... dat verwacht dan iedereen toch van je
ik vind reeloop - fucking society nou niet echt bepaald een beukplaat, om eerlijk te zijn, wel geremixed door techno dj's enzo (ook door DJ Jean )
magoed ik denk ook wel dat ze redelijk hard draaien
Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands
Ik wil er eigenlijk heen gaan komende vrijdag, maar mijn broer is dan jarig en dus hebben we een feest.
Dan wilde mun vrienden ook weer eens niet.
Maar 5611 is echt een toffe tent, ben er afgelopen weekend geweest en heb me er kostelijk vermaakt.
Goeie muziek en OMG !!!! wat een vrouwen daar zeg
Registered: May 2001
Location: Hardstyle Hapert, Netherlands
quote:
Originally posted by raoel
Ik wil er eigenlijk heen gaan komende vrijdag, maar mijn broer is dan jarig en dus hebben we een feest.
Dan wilde mun vrienden ook weer eens niet.
Maar 5611 is echt een toffe tent, ben er afgelopen weekend geweest en heb me er kostelijk vermaakt.
Goeie muziek en OMG !!!! wat een vrouwen daar zeg
Ja lekker he Roel? En de toegang voor kleuters wordt geweigerd, dus alleen maar party-people. Geweldig, eindelijk een danscafé zonder Blue Parrot publiek.