|
Ik zag vandaag deze clip en dacht gelijk laten we maar eens een thread beginnen over de klubheads/boozywoozy. Is mantisnl me voor
Elk nummer en/of mix van de klubheads/boozywoozy is hetzelfde en maar hits scooren . Zo zie je maar weer hoe treurig een hoop mensen zijn. Smaken verschillen gelukkig, maar als je elke keer dezelfde plaat koopt, maar dan met een andere naam, dan ben je gewoon dom.
Heb de hele dag 538 aanstaan op me werk en daar hoor de "nieuwe plaat" van Madhouse voorbij komen. Een rip-off van Holiday van Madonna met weer de House of Godtune ondergezet en er zit nog een andere sample van een clubplaat in (naam ben ik ff kwijt). Conclusie ze verneuken op deze manier 3 nummer in één klap. Let op dat het op nummer één van de top40 komt. Er lopen in deze wereld een hoop zielige figuren rond, die dit soort shit koopt.
Maar wat hebben wij van Mad'house en de Klubheads geleerd. We nemen een paar oude nummers, we verneuken ze door deze nummers in elkaar te mixen en voila we hebben een hit en ze zijn voorlopig binnen qua geld. Slimmer je geld verdienen in de muziekbizz kan haast niet.
|