Zo, na de afgelopen topic over dat een paar mensen eigenlijk wel een eigen Holland forum wilden, ben ik maar ff wat zooi gaan uploaden. En jahoor, daar kwam opeens een schitterend forum tevoorschijn!
EN, NEE DIT IS GEEN SPAM!
Ik heb gekozen voor phpBB vanwege de supermakkelijke bediening en de goede indeling en aanpasbaarheid (bestaat dat woord).
Dus vinden jullie het een leuk idee, meld je dat ff aan. En als je Moderator wilt worden van het forum kun je dat ook in een reply zetten.
Nu moet er nog een kleine site onder komen met de partypics etc. Maar alle meetings, nieuwe releases en andere leuke verhalen kunnen nu op het forum worden verteld. En natuurlijk blijft dit ons home, maar als je af en toe ook een kijkje neemt op het andere forum, dan ben je helemaal up-to-date op het gebied van Trance,CLub, Techno, Hardhouse en nog veel meer.
Dus bij deze vraag ik ook webmasters/moderators die me willen helpen met het forum te onderhouden en nieuwe categorieen toevoegen.
Weten jullie nog categorieen die er zeker weten bij moeten staan, of hebben jullie nog andere tips, reply!
En ja, je kunt er ook nog andere styles voor downloaden, misschien dat we kunnen gaan stemmen welke style het mooie is.
Jun-02-2002 10:57
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Sorry hoor, maareh... dat is toch precies HETZELFDE als we ongeveer hier hebben???? Wat laatst aangedragen werd was geen FORUM, maar een website.
Greetz,
SnuggLe
Jun-02-2002 11:09
Massive
bollocks
Registered: Jul 2001
flikker op zeg.. we hebben hier toch al >>HOLLAND<< forum.. waarom moeten we dan nieuwe...
BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT
Jun-02-2002 11:11
//j o o s t
tranceaddict
Registered: Apr 2002
Rustig, Rustig...
Ik heb alleen ff in een kwartiertje het forum online gezet om te kijken wat jullie ervan vinden, niets dus. En terwijl in de andere topic je niet had gereageerd dat je het niets leek en hier wel.
Maar er komt dus nog een site achter, alleen dat is veel te veel werk om nu ff te doen, je moet toch ergens beginnen he mensen.
Jun-02-2002 11:25
Opti
tranceaddict in jail
ik zit al op heel veel forums, ik zie niet het nut ervan in om nog een erbij te gooien als we al TAform hebben
Jun-02-2002 11:27
//j o o s t
tranceaddict
Jammer, dan gooi ik het forum er wel weer af.
Misschien hadden we er met zijn allen wat, wat vernieuwing ofzo. Onze eigen plek, speciaal voor hollanders. Maarnee, jammer.
Jun-02-2002 11:31
Opti
tranceaddict in jail
Originally posted by //j o o s t
Onze eigen plek, speciaal voor hollanders.
Jun-02-2002 11:52
Kamaya
....You Are Sleeping....
Registered: Jun 2001
He Joost, ik snap jou echt niet, wat wil je nou?!!
Wil je een tweede TrancAddict??
Een tweede Holland forum?!!!!!
Jun-02-2002 12:04
Opti
tranceaddict in jail
Jun-02-2002 12:05
//j o o s t
tranceaddict
Misschien was het leuk om en site op te richten waar jullie allemaal jullie eigen creaties op konden zetten, en party pics van meetings, en filpjes, en live sets van jullie ofzo. Dan maken we een PR-site voor de members
Maarja,
Jun-02-2002 12:13
New Wave
We are all a number......
Site is wel okee, is leuk als hij komt vinnik, maar geen appart forum mzzl