Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Wat doen jullie met Oudejaar?
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
FUSyke
Supreme tranceaddict



Registered: May 2004
Location: Wetteren
Wat doen jullie met Oudejaar?

Vorig jaar New Year in Style gedaan maar dat was maar plattekes. Dus zijn we voor dit jaar iets anders aan het zoeken:
Go For Happy met Johannes Heil, Alter Ego, ...
Beats Of Love @ Vooruit - Gent > Pete Howl, Fred Nasen, Tomas Andersson live, ...
Ida Engberg (3u) @ Industria
Lokale fuifkes en café's


Keuze te over. Nog ff beraadslagen met de vrienden wat het gaat worden.


Wat doen jullie?

Old Post Dec-15-2008 08:38  Belgium
Click Here to See the Profile for FUSyke Click here to Send FUSyke a Private Message Add FUSyke to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glexx
Supreme tranceaddict



Registered: Jun 2006
Location:

Eerst thuis met mijn ouders iets eten. Rond een uur of 10 richting Lier om daar wat pinten / champagne te drinken met men maten op het Zimmerplein. En na 12u naar Antwerpen voor Heaven, al goede commentaren over gehoord, hopelijk wordt het de moeite. En als ik er nog toe in staat ben, een afterke doen in Illusion!

Zo zal het er ongeveer uitzien, denk ik. Ofwel al voor 12u naar Antwerpen, we'll see.

Old Post Dec-15-2008 09:11  Belgium
Click Here to See the Profile for Glexx Click here to Send Glexx a Private Message Visit Glexx's homepage! Add Glexx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!



Registered: Jul 2004
Location: Bocholt, Limburg, Belgium

eerst even vermelden dat die hele eindejaarsfeesten mij grotendeels gestolen kunnen worden, voor mij zijn dat dagen zoals een ander. Ik ga in die periode dan ook zoveel mogelijk gewoon werken (oa ook omwille van het makkelijke verkeer naar Brussel in die periode). Enige vrije dagen die ik heb zijn de 25ste en de 1ste en nog één op te nemen verlofdag (zoniet verlies ik die). Ik ga het in die periode dan ook vrij rustig houden gezien de weinige verlofdagen.

T is voor mij van de eindejaarsperiode 2004-2005 geleden dat ik nieuwjaar nog gevierd heb, maar dit jaar gaat het er WEL nog eens van komen . T zal een rustig avondje worden waarschijnlijk, samen met vrienden gewoon wat eten (gourmet) bij iemand thuis. We zullen daar zeker tot na 24u blijven en ons bezighouden met gezelschapspelletjes, WII, playstation 3, filmpje ... (staat nog niet volledig vast), om dan later op de avond eventueel nog in Bocholt zelf op café te gaan (omstreeks 3 à 4u). Ik ben er nu eenmaal niet echt voor te vinden om extra veel geld uit te geven aan één of andere fuif of party die hoogstwaarschijnlijk toch gaat tegenvallen door een teveel aan volk, matige muziek en te dure prijzen.

Gewoon een rustig gezellig avondje voor mij dus

Old Post Dec-15-2008 09:11  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Progrez
Antwerp's Finest



Registered: May 2004
Location: Antwerp

Cherry Moon


___________________

No Rules, Great Old

Old Post Dec-15-2008 11:28  Austria
Click Here to See the Profile for Progrez Click here to Send Progrez a Private Message Add Progrez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way



Registered: Dec 2005
Location: Aalst, Belgium

Old Post Dec-15-2008 12:10  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!



Registered: May 2006
Location: Bruges

Geen zware feesten meer voor mij dit jaar.. We gaan met een groep maten ons verschansen in een klj-lokaal en daar onze hele avond doorbrengen. Eerst gourmet, daarna wat muziek. En aangezien er daar 30 bakken staan een ideale uitvalsbasis. Dus wellicht toch een zwaar feest


___________________
Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Dec-15-2008 12:41  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FenixStyle
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2006
Location: Opoeteren

De voorbije twee jaren telkens naar Heaven geweest, maar dit jaar gaan we het wat rustiger houden. 's Avonds wsl gewoon op het gemak fondue ofzo doen, en dan Hasselt in. Wsl wordt het gewoon wat caféekes doen, evt naar de Atmoz (aangezien dat een van de weinige clubs is met normale inkom ipv dure ticketprijzen die ge dan ook nog eens in vvk moet halen..). Gewoon er een gezellig avondje van maken dus, en niet te zwaar en duur feesten.. (om zwaar te feesten zijn er nog 51 andere weekends in 2009 )


___________________

.:: Trance is a natural drug that will heal us all ::.

Old Post Dec-15-2008 14:14  Belgium
Click Here to See the Profile for FenixStyle Click here to Send FenixStyle a Private Message Visit FenixStyle's homepage! Add FenixStyle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!



Registered: Jul 2004
Location: Bocholt, Limburg, Belgium

quote:
Originally posted by FenixStyle
De voorbije twee jaren telkens naar Heaven geweest, maar dit jaar gaan we het wat rustiger houden. 's Avonds wsl gewoon op het gemak fondue ofzo doen, en dan Hasselt in. Wsl wordt het gewoon wat caféekes doen, evt naar de Atmoz (aangezien dat een van de weinige clubs is met normale inkom ipv dure ticketprijzen die ge dan ook nog eens in vvk moet halen..). Gewoon er een gezellig avondje van maken dus, en niet te zwaar en duur feesten.. (om zwaar te feesten zijn er nog 51 andere weekends in 2009 )


als ge Hasselt ingaat zou ik op voorhand wel fatsoenlijk plannen WAAR ge naartoe gaat. T is bijna overal noodzakelijk om op voorhand te reserveren om ergens binnen te kunnen. Ge betaald dan ne serieuze prijs voor uwe inkom en afhankelijk van de plaats waar ge gaat is er oor eten/hapjes/drank inbegrepen. Gewoon Hasselt intrekken zou dus wel ns kunnen tegenvallen! Pas vanaf een uur of 3 - 4 gaat ge vrije toegang hebben tot die café's.

Ik ben samen met vrienden Hasselt in gegaan in 2004-2005. We konden toen op bitter weinig plaatsen terecht maar ondanks dit heb ik mij wel nog geamuseerd op de weinige plaatsen waar we wél binnen konden.

Mogelijk is dat nu wel niet meer want ik praat dus over 4 jaar geleden

Old Post Dec-15-2008 14:32  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FenixStyle
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2006
Location: Opoeteren

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
als ge Hasselt ingaat zou ik op voorhand wel fatsoenlijk plannen WAAR ge naartoe gaat. T is bijna overal noodzakelijk om op voorhand te reserveren om ergens binnen te kunnen. Ge betaald dan ne serieuze prijs voor uwe inkom en afhankelijk van de plaats waar ge gaat is er oor eten/hapjes/drank inbegrepen. Gewoon Hasselt intrekken zou dus wel ns kunnen tegenvallen! Pas vanaf een uur of 3 - 4 gaat ge vrije toegang hebben tot die café's.

Ik ben samen met vrienden Hasselt in gegaan in 2004-2005. We konden toen op bitter weinig plaatsen terecht maar ondanks dit heb ik mij wel nog geamuseerd op de weinige plaatsen waar we wél binnen konden.

Mogelijk is dat nu wel niet meer want ik praat dus over 4 jaar geleden


Geldt dit ook voor de zaken op het Dusartplein (Van Gogh, De Wijzen, Plas D'Arm,..)? Heb zelf paar jaar geleden ook in Hasselt doorgebracht, en de Ambi was toen alvast open. En moesten we nergens binnen kunnen, dan is er nog altijd de Atmoz


___________________

.:: Trance is a natural drug that will heal us all ::.

Old Post Dec-15-2008 16:15  Belgium
Click Here to See the Profile for FenixStyle Click here to Send FenixStyle a Private Message Visit FenixStyle's homepage! Add FenixStyle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!



Registered: Jul 2004
Location: Bocholt, Limburg, Belgium

quote:
Originally posted by FenixStyle
Geldt dit ook voor de zaken op het Dusartplein (Van Gogh, De Wijzen, Plas D'Arm,..)? Heb zelf paar jaar geleden ook in Hasselt doorgebracht, en de Ambi was toen alvast open. En moesten we nergens binnen kunnen, dan is er nog altijd de Atmoz


idd de Ambi is open, daar hebben wij toen voornamelijk gezeten in 2004-2005. Voor zover ik mij nog herinner waren al die andere zaken op het Dusartplein enkel op reservatie. Mogelijk waren er enkelen wel nog toegankelijk op de avond zelf maar was het ne serieuze inkom en zijn we daarom ook niet bij die zaken binnen geweest

Old Post Dec-15-2008 16:24  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MikeVee
THUNDERDOME



Registered: Mar 2004
Location: Leuven

Ver van de drukte blijven tot een uur of 3, dan naar de oude markt in Leuven.

Nieuwjaar zuigt, snap de hele heisa niet, een dag zoals een andere voor mij


___________________
www.wielerprono.be => Team BeTA code: 2d7c7d767d74c1

Old Post Dec-15-2008 17:11  Belgium
Click Here to See the Profile for MikeVee Click here to Send MikeVee a Private Message Visit MikeVee's homepage! Add MikeVee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FUSyke
Supreme tranceaddict



Registered: May 2004
Location: Wetteren

quote:
Originally posted by Devilex


Welke muziek draaien ze in de verschillende zalen? Welke dj's komen er?

De nachten in Gent waren meestal wel goed.

Old Post Dec-15-2008 22:25  Belgium
Click Here to See the Profile for FUSyke Click here to Send FUSyke a Private Message Add FUSyke to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Wat doen jullie met Oudejaar?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack from recent Markus Schulz liveset [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackUnkle - "In a state" (Sasha Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:40.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!