|
Hierna nog snel naar de Space Arena gegaan om Rui da Silva in actie te zien, gekleed in een fel rood shirtje stond hij het publiek te entertainen met zomerse progressive tunes. De "zomerse" naam van de DJ pastte dus goed bij z'n set die hij draaide! Ook al was de zaal niet even druk als toen Sasha & Digweed aan het draaien was, het geluid van het enthousiaste publiek was niet te temmen, nu was er ook op de meeste plaatsen lekker de ruimte om te dansen. Na de stevige techno was dit dus een goede gelegenheid om wat bij te komen en lekker relaxed te dansen.

Toen besloten om te gaan genieten van Armin van Buuren's State of Trance in de Slinky Arena! Wat was het weer een drukte zeg, de Nederlandse DJ's worden daar in Engeland echt geprezen!

De hele zaal stond vol en zelfs het podium was bezet met een aantal mooie dames,op het mooie aangeklede podium en DJ-Booth, die het publiek aan het entertainen waren met hun uitdagende kleding en "moves", solo..

..of samen met een andere!

Voor de DJ booth waren nog aan de zijkant van die nepvlammen gemaakt, ofwel gewoon een doek met eronder een ventilator die keihard staat te blazen, heel erg leuk gemaakt, alleen jammer dat je hierdoor de DJ op sommige plaatsen niet zag. Ook hier waren volop lasers en lichten.

Dit was toch wel één van de mooiste podia. Het enige nadeel was de geluidsinstallatie hier, het kon veel beter, maar goed of geen goede geluidsinstallatie Armin draaide goed, Armin draaide Heeel erg goeddd!! Echte lekkere trance zoals Armin ook wel in z'n "A State of Trance" programma draait, lekkere space nummers afgewisseld met stevige trance nummers, ook de nieuwe remix van Marco V kwam nog voorbij van "FSOL - Papua new guinea", verder nog nummers van Airwave, Solarcoaster natuurlijk en als afsluiter de megahit "Eyal barkan & A-force - Revolution", een echt lekkere (psy-)trance track!

Met dit nummer was er dus een eind gekomen aan de State of Trance Armin van Buuren, en je kon zien dat hij genoten heeft van z'n set. Het hele publiek ging tekeer om daarmee afscheid te nemen van de Nederlandse DJ Armin van Buuren, wat een set zeg, niet normaal! Ondertussen was Scot Project al naast hem gaan staan om de wheels of steel over te nemen! Scot Project, heel bekend van zijn remixes van Yoji Biomehanika's nummer "Ding a Ling" en "Theme From Banginglobe", en z'n nieuwe remix van "Arome - Throw Your Hands", deze nummers werden dan ook zeker gedraaid, en wow wat was dat kippevel toen Ding a Ling werd gedraaid, op de break als het vette supersaw-geluid erinkomt,*WoW*! Dat was echt niet meer normaal zeg, wat een ongelooflijk supernummer is dat. Zelfs nu ik erover typ krijg ik weer kippevel *brrr* Na de space-break gaat het dan gelijk over op keiharde hardhouse en hoe!! Het publiek ging helemaal los, iedereen sprong op en neer! Nog meer eigen remixes en producties kwamen voorbij zoals z'n "Dance in Outer Space", "Overdrive" en zijn remix van "Listen to me Mama", en hoe later het werd des te harder werd zijn set, ook een aantal Hardstyle nummers kwamen voorbij naast de UK Hardhouse plaatjes zoals "Incoming"!!

Opeens stond er iemand anders naast hem ook met lange haren, ja hoor het was de enige echte LISA LASHES!!!! De afsluiter van de avond die deze arena voor de laatste keer deze avond op z'n kop mocht zetten, inmiddels was het alweer nacht, wat zeg ik het was al morgen want het was alweer licht buiten haha! Maar zOoo wat draaide ze lekker zeg, en hoe!! Ze is zeg maar de engelse Dana, en ze draait ook een partijtje keiharde hardhouse zeg, UK Hardhouse dan. Snelle plaatjes vlogen op en af de draaitafel en het tempo werd behoorlijk opgeschroefd, iedereen stond te fluiten te schreeuwen te klappen of te springen, want stil staan op deze muziek was niet mogelijk!! En er werd je ook geen rust gegund ook want het ging er keihard aan toe! L I S H A L A S H E S !!! She made my day! de ene plaat nog harder en sneller dan de ander. Inmiddels stond de arena ook helemaal vol, links, rechts, achter, voor.. oh nee ik stond vooraan dus niemand voor whaha :P Iedereen gebruikte z'n laatste energie om op haar set helemaal los te gaan! Wat een geweldige meid is dat zeg, ze draaide echt SUPER!!!

Ook aan dit feest kwam een eind helaas, je kon zien dat iedereen een geweldige dag had gehad, meer dan geweldig voor mij. Het was weer zo'n magisch feest dat ik niet meer zou vergeten. Homelands 2002 was voorbij, wat een feest unbelievable! Het feest was nog maar net afgelopen en we waren alweer onderweg richting Nederland..
Mijn Homelands begon perfect en eindigde perfect en hard! Wat heb ik genoten zeg daar op Homelands in The Bowl, wat een wereldse line-up ook zeg, van elke muziekstroming stonden de beste dj's te draaien! Dit zal ik hier in Nederland helaas niet meemaken.. ofwel..
Homelands c u next year!!! :#:#:#
Special thanks to 100% Bouma Bros (Sido en Sander), echt top geregeld zeg, 100+% klasse hoor! 
Verder nog greetings aan de andere bus-partyanimals, c u next time!
En ook niet te vergeten de buschauffeuse Ellis, bedankt!
And to the english ladies: "C u next year" 
(engelse meiden kunnen ook erg lekker zoenen btw :P whaha)
This Party Report has been written by the one and only:
D a n c e A d d i c t

::LINE-UP::
Muzik Live Arena:
Dygas, Dog, Rob da Bank, Circulation, Ali B, Beta Band, Plump DJs, Royksopp, Erol Alkan, Soft Cell, Stanton Warriors, Paul Arnold, Basement Jaxx and Roger Sanchez.
Essential Mix Main Dj Arena:
Tiësto, Seb Fontaine, Pete Tong, Slam, Fergie and Lucien Foort.
Radio 1 Outdoor Stage:
Rachel Barton (Radio one competition winner), Tim Westwood, Dave Pearce, Judge Jules, Seb Fontaine and Carl Cox.
Slinky Arena:
Tim Lyall/Dave Lea, John '00' Fleming, Ferry Corsten, Corvin Dalek, Judge Jules, John Kelly, Signum, Armin van Buuren, Scott Project and Lisa Lashes.
The End Arena:
Anderson Noise, Hernan Cattaneo, Mr. C, Jeff Mills, Richie Hawtin and Laurent Garnier.
The Gilles Peterson Worldwide Arena in association with Time Out Magazine:
Benjy B, Cinematic Orchestra, Gilles Peterson and Benjy B, Anti Pop Consortium, Gotan Project, Zero 7, Jazzanova, Kruder and Dorfmeister feat. Mc Sugar B Plus Visuals By Fritz Fitzke Plus Stereotyp Live.
Space Arena in association with Excession and The Face magazine :
DJ Magazine Competition Winner Wax Equestrian, Jan Carbon, Robbie Butler, Saeed and Palash, Sander Kleinenberg, Craig Richards - Tyrant, Lee Burridge - Tyrant, Layo and Bushwacka! - live, Sasha and John Digweed (Back2Back), Junkie XL, Rui da Silva, Steve Lawler and James Zabiela.
Movement / The End Arena:
Addiction, Ruffstuff, Future cut, Suv, Fallacy and Fusion, Nookie, Uncut(live), Patife, Bryan Gee, Roots Manuva, LTJ Bukem, Krust, Die, Ronnie Size, Marky, Andy C, Hype, Dillinja and Lemon D.
MC's: Stamina MC, Darrison, Conrad, IC3, Dynamite MC, GQ and Shabba D.
Subliminal / Back 2 Basics / Underwater Arena:
Paul Woolford, Danny Rampling, Harry 'Choo Choo' Romero, Yousef, X-Press 2, Darren Emerson, Tim Deluxe with live PA, Erick Morillo, Ralph Lawson, FC Hakuna and Lottie.
Retro Arena:
Danny Whitehead, Nick Hussey, Graeme Park, Alison Limerick (live pa), Paul Taylor, Shades of Rhythm (live pa), Neil Metzner and Jason Vereker.
Bacardi Bbar:
Benjie B (World Wide), Rob Wood (Jockey Slut), Rob da Bank (Sunday Best), Matt Caseli (Pacha Funky Room - Ibiza), Stuart patterson (Barrio), Phil Asher (Restless Soul), Matthias Heibronn (Wave NYC), Jon Cutler (Distance NYC), Kenny Hawkes (Space), Basil Issac (Black II Basic) - Percussion.
Last edited by danceaddict on Jun-11-2002 at 02:46
|