|
| quote: | Originally posted by luckystrike
רציתי לכתוב באמת באותו משפט שלמרות שהמקום חרא - הוא לפחות היחיד שמביא אמנים
אבל למרות הכל - אני חושב שהמקום מנוהל בצורה חובבנית, שהמנהלים ככל הנראה חמדנים מאוד אם זה מגיע למצבים שהייתי בו בחלק מהמקרים |
אני חושב אישית שיש שפ שיפור בהליך הפקת הלקחים
אם אני שומע מאנשים שהיו שם במסיבות אחרונות וחוויתי גם בעיני בארמין חלק מהשיפורים - כניסה חלקה גם במסיבות לחוצות בלי פקק בכניסה
שירותים במצב משתפר כאשר יש ניקיון שלהם מספר פעמים במהלך הערב
מועדון עמוס במסיבות גדולות שהיו בשנה אחרונה אך לא ברמות בלתי אחראיות כמו בעבר, בקיצור כל הביקורת בעבר הייתה מוצדקת אבל האין זה מנחם שיש אנשים שמקשיבים לביקורת או מודעים לה ומפיקים ממנה לקחים?
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
|