Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > Above & Beyond בוא נביא אותם לארץ!
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
CosmicGate88
tranceaddict in training



Registered: Sep 2005
Location:
Above & Beyond בוא נביא אותם לארץ!

די!
חייבים שהרכב הטראנס הטוב בעולם יגיע לארץ.
איך עושים את זה? לא יודע ......
הדבר הכי ומועיל שאני יכול לחשוב עליו הוא שכל אחד ישלח להם ב:"קונטקט אס" מייל למה הם חייבים להגיע:

http://www.aboveandbeyond.nu/contact_popup.php

הם פאקינג מופיעים בלבנון עוד כמה חודשים ולא פה.....בזיון!

Old Post Apr-17-2009 15:58  Israel
Click Here to See the Profile for CosmicGate88 Click here to Send CosmicGate88 a Private Message Add CosmicGate88 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
Re: Above & Beyond בוא נביא אותם לארץ!

quote:
Originally posted by CosmicGate88
די!
חייבים שהרכב הטראנס הטוב בעולם יגיע לארץ.
איך עושים את זה? לא יודע ......
הדבר הכי ומועיל שאני יכול לחשוב עליו הוא שכל אחד ישלח להם ב:"קונטקט אס" מייל למה הם חייבים להגיע:

http://www.aboveandbeyond.nu/contact_popup.php

הם פאקינג מופיעים בלבנון עוד כמה חודשים ולא פה.....בזיון!



איך מביאים אותם?

כמו שמביאים מחשב חדש....כסף...

5000-6000 פאונד אני מעריך והם פה...יכול להיות שיותר - יש לך?


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Apr-17-2009 17:00 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Viber
In Search Of Unicorns



Registered: Jun 2003
Location: City, Country format

איך מביאים אותם לארץ?


+

+


= ABOVE AND BEYOND - LIVE AT ISRAEL!!!!11


מה ההבדל כבר?

Old Post Apr-18-2009 14:04 
Click Here to See the Profile for Viber Click here to Send Viber a Private Message Add Viber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
luckystrike
it's getting late . . .



Registered: Apr 2001
Location: israel

אמן

אני מת עליהם

רק שישימו סט טראנס ולא פרוגרסיב מעצבן


___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !

Old Post Apr-18-2009 18:37  Israel
Click Here to See the Profile for luckystrike Click here to Send luckystrike a Private Message Add luckystrike to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
uzi
mellomaniac



Registered: Sep 2004
Location: Israel

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
איך מביאים אותם?
כמו שמביאים מחשב חדש, בכסף.
5000-6000
פאונד אני מעריך והם פה. יכול להיות שיותר...
יש לך?

בא נבדוק אותך שניה.
1 British Pound = 6.19278 Israeli New Shekel
6000 X 6.19278 = 37,156.68
לדעתי אתה צודק אבל מחיר זה הוא שכרם בלבד!
הם הרי שלישייה והם ראויים להרויח כמו כל המובילים בסצנה.
המחיר הזה לא כולל הוצאות עבור טיסות, לינה, נסיעות, השכרת מועדון, אבטחה, פרסום וכולי.
יש אולי 2-3 הפקות (או מועדונים) בארץ שיכולים להרים את זה ואני ממש לא מקנא בהם.

Last edited by uzi on Apr-19-2009 at 12:14

Old Post Apr-19-2009 12:07  Israel
Click Here to See the Profile for uzi Click here to Send uzi a Private Message Add uzi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
luckystrike
it's getting late . . .



Registered: Apr 2001
Location: israel

אני מוכן להתפשר על סטיב מ
THRILLSEEKERS


___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !

Old Post Apr-19-2009 22:37  Israel
Click Here to See the Profile for luckystrike Click here to Send luckystrike a Private Message Add luckystrike to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by luckystrike
אני מוכן להתפשר על סטיב מ
THRILLSEEKERS


גם אני


ועוזי. אם אבאב אנד ביונד יגיעו לפה זה יהיה הכי הגיוני במתווה של הביקור הבודד של ג'ונו גראנט כאן
אחד מהם מגיע - האירוע מפורסם כהגעה של הדי ג'יים מספר 4 בעולם והעלויות הן של אירוח די ג'יי אחד ותשלום בהתאם.(עדיין משהו באזור הכמה אלפים טובים...לא מאמין שפחות מ-3500 פאונד בשום מצב) להביא את שלושתם ביחד זה לדעתי לא אפשרי בישראל...גם בלבנון ותבדקו אותי אני מאמין שיגיעו רק 2 (לא 1 כי פעם אחרונה שלהם בלבנון בכל זאת היו 4000 איש...עם כמות קהל כזו הלבנונים יכולים להרשות לעצמם להביא 2 מהם...אולי אולי את שלושתם אפילו..שווה לבדוק)


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Apr-19-2009 23:19 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sh33p
disco fvrd, house flvrd..



Registered: Jun 2004
Location: Tel Aviv, Israel

quote:
Originally posted by Viber
איך מביאים אותם לארץ?


+

+


= ABOVE AND BEYOND - LIVE AT ISRAEL!!!!11


מה ההבדל כבר?


אפשר להגיד את זה על 90% מהדיג'ייז בעולם.
אל תהיה כזה חמוץ

Old Post Apr-20-2009 00:27  Israel
Click Here to See the Profile for sh33p Click here to Send sh33p a Private Message Add sh33p to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by sh33p
אפשר להגיד את זה על 90% מהדיג'ייז בעולם.
אל תהיה כזה חמוץ


עזוב את זה בוא נמלא את איצטדיון רמת גן עם הופעה של מישהו ששר ממש דומה לווקאליסט של דיפש מוד...למה לטרוח להביא אותם?


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Apr-20-2009 06:55 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
uzi
mellomaniac



Registered: Sep 2004
Location: Israel

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ועוזי. אם אבאב אנד ביונד יגיעו לפה זה יהיה הכי הגיוני במתווה של הביקור הבודד של ג'ונו גראנט כאן
אחד מהם מגיע - האירוע מפורסם כהגעה של הדי ג'יים מספר 4 בעולם והעלויות הן של אירוח די ג'יי אחד ותשלום בהתאם.(עדיין משהו באזור הכמה אלפים טובים...לא מאמין שפחות מ-3500 פאונד בשום מצב) להביא את שלושתם ביחד זה לדעתי לא אפשרי בישראל...גם בלבנון ותבדקו אותי אני מאמין שיגיעו רק 2 (לא 1 כי פעם אחרונה שלהם בלבנון בכל זאת היו 4000 איש...עם כמות קהל כזו הלבנונים יכולים להרשות לעצמם להביא 2 מהם...אולי אולי את שלושתם אפילו..שווה לבדוק)

אני מסכים, אתה צודק.
אני ממזמן יודע שיש סצנה לא רעה בכלל בלבנון!
הרבה מפורסמים מגיעים לשם בשנים האחרונות.
פרי קורסטן מופיע שם 2-3 פעמים בשנה קבוע!

Old Post Apr-20-2009 15:14  Israel
Click Here to See the Profile for uzi Click here to Send uzi a Private Message Add uzi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Viber
In Search Of Unicorns



Registered: Jun 2003
Location: City, Country format

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
עזוב את זה בוא נמלא את איצטדיון רמת גן עם הופעה של מישהו ששר ממש דומה לווקאליסט של דיפש מוד...למה לטרוח להביא אותם?



כשאתה ציני תנסה להיות לפחות קצת מדוייק בהשוואות שלך.
אתה במועדון מסויים עם תאורה מצויינת,אנשים אחלה וערב אחלה...

עכשיו, מה זה משנה לך אם אתה שומע את אותו הטראק בדיוק,עם אותם מעברים ואפקטים בדיוק?? (אלא אם כן הםהתחילו לתקלט כמו ג"ימס זאביליה ולא ידעתי)
מה זה משנה מי עומד שם 4 מטר מעליך ומנופף בידיו בעלטה??

והעניין עם דפש מוד שונה לגמרי, שהרי הם חלק מתרבות הפופ - שבה כידוע דמות האמן והוידאו שלו יותר חשובה מהמוזיקה שלו.

להזכירך - מוזיקה אלקטרונית אמורה לבוא כנגד כל הדברים האלה, אנדרגראונד מישהו?



וג'ונו גראנט גם ככה ניראה לי עושה את כל מה שטוב בשלישייה הזאת, איך הוא עשה את
Circuits, Nocturnal Creatures
איך??

Old Post Apr-20-2009 19:31 
Click Here to See the Profile for Viber Click here to Send Viber a Private Message Add Viber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
uzi
mellomaniac



Registered: Sep 2004
Location: Israel

quote:
Originally posted by Viber
כשאתה ציני תנסה להיות לפחות קצת מדוייק בהשוואות שלך.
אתה במועדון מסויים עם תאורה מצויינת,אנשים אחלה וערב אחלה...

עכשיו, מה זה משנה לך אם אתה שומע את אותו הטראק בדיוק,עם אותם מעברים ואפקטים בדיוק?? (אלא אם כן הםהתחילו לתקלט כמו ג"ימס זאביליה ולא ידעתי)
מה זה משנה מי עומד שם 4 מטר מעליך ומנופף בידיו בעלטה??

והעניין עם דפש מוד שונה לגמרי, שהרי הם חלק מתרבות הפופ - שבה כידוע דמות האמן והוידאו שלו יותר חשובה מהמוזיקה שלו.

להזכירך - מוזיקה אלקטרונית אמורה לבוא כנגד כל הדברים האלה, אנדרגראונד מישהו?


וג'ונו גראנט גם ככה ניראה לי עושה את כל מה שטוב בשלישייה הזאת, איך הוא עשה את
Circuits, Nocturnal Creatures
איך??

יש אושר גדול בלראות את האומן, לדבר איתו ולתת לו חיבוק.
לעומת זאת, להנות מערב במועדון צפוף ומחניק עם ווליום נוראי, זה כבר קשה!
היו לי חוויות אדירות עם אומנים מחו"ל שבאו לארץ.
המועדונים בארץ יחסית "קטנים" אז יש דיי הרבה אינטרקציה עם האומן.
מי שלא היה אף פעם בהופעה של ארמין או פרי חייב ללכת. הם כל כך חביבים
בנוגע לדפש מוד, הם מנגנים חיי בעוד שתקליטן מנגן מחומר מוקלט ורק עושה מיקס למעבר בין החומרים, בדרך כלל.
דפש מוד גם מביאים לפה הפקה שלמה, בעוד שתקליטן מביא לפה רק את ארגז התקליטים והדיסקים שלו.
יש הבדל עצום! לא פייר להשוות בין ההופעות הללו, התקציבים והעלויות בהפקתם שונות באופן קיצוני.

Old Post Apr-21-2009 10:53  Israel
Click Here to See the Profile for uzi Click here to Send uzi a Private Message Add uzi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > Above & Beyond בוא נביא אותם לארץ!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackName this remix of Amber - Anyway [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSignum - The Timelord [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:45.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!