Registered: Dec 2001
Wat voor kleding doen jullie aan bij outdoorfeesten??
He, aangezien volgend weekend Impulz al is ff t volgende vraagje: Wat voor kleding doen jullie aan naar outdoor events?
Aangezien het dit weekend nie overdreven warm wordt, denk ik dat ik maar een vest aandoe over mn partykleding. Maar goed, wat doen jullie aan?
LtR
Jun-24-2002 11:54
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Niet veel anders dan bij een indoor event lijkt me
Jun-24-2002 11:57
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Is er dan een garderobe ofzo? T lijkt mij toch nie echt fijn als het zaterdag 17 graden wordt, en 10 graden 's nachts, dan lijkt mij het toch nie echt prettig om in alleen een shirtje rond te lopen.. Maar goed
Jun-24-2002 12:17
eXos
The Delight
quote:
Originally posted by Jappio
Is er dan een garderobe ofzo? T lijkt mij toch nie echt fijn als het zaterdag 17 graden wordt, en 10 graden 's nachts, dan lijkt mij het toch nie echt prettig om in alleen een shirtje rond te lopen.. Maar goed
Nee, er is idd geen garderobe. Dus gewoon op de dag zelf bepalen of je een trui mee moet nemen ofzo. Hopelijk voor julie word het niet zo'n drama als vorig jaar DV, lekker 4 uur wandelen in een hoosbuitje
Jun-24-2002 12:19
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
donna zal me er wel voor uitschelden maar:
lang leve de TAlongsleeve
verder verwacht ik dat het in de tenten (het zijn toch allemaal tenten?) nog best warm kan worden.. pas geleden was in Zak (zon tent bij ons in de buurt - voor de westerlingen) zon beachparty.. hadden ze ook zon tent op de parkeerplaats gezet.. buiten de tent was het nog goed vol te houden (met t-shirt), en binnen had ik het zelfs fokking warm (nog steeds: met t-shirt).. dus als je het koud hebt moet je gewoon maar wat meer kuilen in de grond gaan stampen ... ben trouwes wel benieuwd hoe vrouwtjes zoiets oplossen.. die hebben altijd veel minder aan maar daar zullen ze nu ook wel op terugkomen
verder, mocht het echt beroerd weer zijn dan sleur ik wel ff een trui mee naar binnen, maar c'mon, tis zomer!
Jun-24-2002 12:28
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
ik zou een 3/4 broek aan doen, met een t-shirt, en een trui in een rugzak
greetz
Jun-24-2002 12:38
kolkiewolkie
muziekjunk
het lijkt me nou wel zon rukzooi om de hele tijd met zon rugtas rond te sjokken (je kunt hem wel bij de garderobe leggen, maar ik denk dat je er weer grof voor betaald als je hem dan weer inleverd en altijd als je iets nodig hebt heb je het weer niet bij de hand...)
EDIT: om nog maar te zwijgen over de last die je er van hebt bij het stuiteren
Last edited by kolkiewolkie on Jun-24-2002 at 14:05
Jun-24-2002 12:44
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Toevallig deze thread, wou net hetzelfde gaan vragen
Ben zeer benieuwd naar het weer.....misschien neem ik een trui mee ofzo, maar ik heb geen zin om met een rugzak achterop te feesten, die zit nogal in de weg dan denkik
mwjha, ik ga bijna altijd in een donkere broek met eeen cakie t-shirt....lekker luchtig.....
Jun-24-2002 15:02
kolkiewolkie
muziekjunk
quote:
Originally posted by LowRider
je kennum ook mooi om je heen knopen
dan krijg je dus zoiets:
wat je in zon geval niet moet doen is wat dr. kuipers op qlubtempo deed.. dat ding gewoon bij je broek in stoppen dikke LOL.. hehe blouse viel dus op de grond (grond was ERG smerig)..leedvermaak all the way onder de medeTA's
en ALS je dat doet, doe het dan goed
[offtopic]
wat is dat trouwes voor een geneuk dat ik niet van die email notification meer krijg
[/offtopic]
Jun-24-2002 15:19
TranceFool
Rollin´ Rhythms
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
[offtopic]
wat is dat trouwes voor een geneuk dat ik niet van die email notification meer krijg
[/offtopic]
je hoort gewoon op het forum te zitten en telkens op F5 te drukken