Hejsan, var inne och kollade på gamla bilder från 2000-2001 för ett tag sedan.
Fick intrycket av att lokalen verkar ganska fet och påkostad i
sammband med denna fest.
Ni som varit där innan, har det varit grymt?
Är lite nyfiken med tanke på att Oslo ligger så nära och resan borde
kunna bli rätt billig.
Jag har för mig att festen är i september, men rätta mig om jag har fel?
Sista frågan gäller namnen,vet att Oliver Lieb och Astal Projection
varit där innan...så jag undrar om det brukar vara lika stora namn, eller bättre?
Jul-02-2002 16:39
x-dream
Kurai is my slave!
Registered: Nov 2000
Location: Sweden
Ja du vet att Ferry har varit där...Även Tiesto.....
Även våra svenska Antiloop har varit där....
Kom på ett par till...Dj Stigma, Dj Jurgen, Dj Jean
Last edited by x-dream on Jul-02-2002 at 17:41
Jul-02-2002 17:22
lonne
Stranger Than Fiction
Registered: Mar 2002
Location: Stockholm
Låter utmärkt!
Jul-02-2002 17:34
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
Ja vi får ju hoppas att det kommer bli nåt också... det brukar ju vara i typ Maj-Juni om jag inte minns fel... Men ett obekräftat rykte säger att det blir i i höst typ... Vi har prata om detta en del förr och jag jag kan iaf säga att jag drar om det blir nåt... Förutsatt att det blir intressanta DJs också... mindshooter har redan en plats bokad i min bil...
Du lonne.. jag hoppas du inte missat promo videon for hyperstate... den e as bra IMO. Tror den finns än att hämta hem på www.hyperstate.no än...
Jag vet att det finns en annan fest som hålls där som tydligen är mycke bättre än vad Hyperstate har vart hitills, tyvär minns jag inte vad den hette...
Nu jäklar kom jag på de, har tänkt många veckor på de.
Baja Beach... Har hållits i Maj om fjolåren, sökte och detta var det enda jag hitta om de.
Svette kropper og heftige rytmer; vi er i Oslo Spektrum, for anledningen omdøpt til Baja Beach, vårens store house- og teknohappening i Oslo Spektrum. En imponerende scene, og Spektrum er fylt med lyd og lys og røyk. På stand for Uteseksjonen står et ti-talls ungdommer som likegodt kunne vært deltakere
dj morten sand
dj lemon
sonique
dj jurgen
dj stigma
ferry corsten
dj jean
klubheads
johan gielen
arildo dildo
the prodigy
dj tiesto
jeff mills
gee more
jose padilla
binary finary
man with no name
antiloop
claude young
abstract
g-ha
omar
armand van helden
steve tomas
tony morane
luis molinari
dj lars holte
pascal feos
paul dakeyne
collution
trancefixion
anthony pappa
ian ossia
inkfish
dj loop
luke slater
trulz&robin
elektron
roland lifjell
jim groovy
nomode
++++++++++++++++++++++++++++++
Jul-03-2002 00:43
verminator
.
Registered: Oct 2000
Location:
btw
det er ikke sikkert at det blir hyperstate i år
er masse rykter rundt om kring
noen sier det vil være på høsten, september / oktober, noen sier det ikke vil bli noe i det hele tatt osv
men en ting er sikkert
sommerparade 27.juli!!!!!
Jul-03-2002 00:45
doter
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: Clubbin' On Sunshine
dj jamie, dj pure (disse mixet sommerparade cden), og mange andre norske dj'er. kanskje lars holte osv
men det er bare å følge med på siden, så kommer det nok en lineup etter hvert
Man tackar...
D e väl ingen åldersgräns på detta va?
Å e d endast en dag lr?
___________________
TrAnCëAdDïcT
Jul-03-2002 10:51
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
Jag är jävligt på om det blir några sjyssta DJs på hyperstate i år...så ska jag ta min club-oskuld
Dom borde juh släppa lite info snart tycker man!!
___________________
Jul-03-2002 11:25
verminator
.
Registered: Oct 2000
Location:
selve sommerparaden er bare en dag ja, men hvis du kommer på fredag den 26.juli, så vil du ha nok å gjøre til søndag. er fri aldersgrense på sommerparaden, men på festene som er utover kvelden er det 18års og 20års.
det vil være fullt med liv og musikk hele denne helgen (klubbfestivalen), så det skjer masse rart hele helga.
blant annet gee more 27.juli
Det er påmelding denne kvelden så man kan melde seg på ved og sende en E – Mail til : [email protected] eller send en sms til tlf nummer : 90546154
Husk og skrive navn og telefonnummer på deg og alle dine venner som skal komme denne kvelden. <-- dette gjelder festen gee more skal spille på.
angående hyperstate, så synes jeg også at noe info burde komme snart, i og med at det vanligvis er en av de største festene som er i oslo, og det trenger da litt pr