הפורום הזה בקושי חי בחודשים האחרונים!! תתחילו לכתוב!
תגידו מה נהיה? TRANCE IL הזה השתלטו? לא שיש לי משהו נגד האתר ההוא - פשוט תמיד מרכז הסצינה הייתה פה אם אני זוכר נכון...
Jan-29-2010 15:58
MINTZ
Senior tranceaddict
Registered: May 2007
Location: TLV
אם נדפק לכם המחשב - זה הזמן להחליפו :]
Jan-29-2010 16:00
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
פה תמיד היה סוג של נישה...המקוםפ הזה פרח עד 2004 בערך אם אני זוכר נכון
מאז כל מה שהיה זה תרדמת ארוכה עם גיחות קלות של עניין...
לראות שמסיבה עם אבאב אנד ביונד לא מגרדת בכלל את כמויות הפוסטים של מסיבות גדולות אחרות גם בשנים האחרונות גורם לי לחשוב למה טוב בעצם שיש לנו את הפינה הזו כאן עדיין...
אולי הגיע הזמן להחזיר את המפתחות, להגיד תודה רבה, היה נחמד ולסגור את הבאסטה
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Feb-01-2010 01:05
Viber
In Search Of Unicorns
Registered: Jun 2003
Location: City, Country format
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
פה תמיד היה סוג של נישה...המקוםפ הזה פרח עד 2004 בערך אם אני זוכר נכון
מאז כל מה שהיה זה תרדמת ארוכה עם גיחות קלות של עניין...
לראות שמסיבה עם אבאב אנד ביונד לא מגרדת בכלל את כמויות הפוסטים של מסיבות גדולות אחרות גם בשנים האחרונות גורם לי לחשוב למה טוב בעצם שיש לנו את הפינה הזו כאן עדיין...
אולי הגיע הזמן להחזיר את המפתחות, להגיד תודה רבה, היה נחמד ולסגור את הבאסטה
כן הא...עולה לך הרבה כל השטח אחסון הזה
Feb-01-2010 01:38
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by Viber
כן הא...עולה לך הרבה כל השטח אחסון הזה
עולה לי במצב רוח...מדכא המצב כאן...נראה לי זה זמן טוב להעביר את שרביט ה"ניהול" במקום
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Feb-01-2010 16:38
Viber
In Search Of Unicorns
Registered: Jun 2003
Location: City, Country format
אם אתה רוצה לעשות קמיקזה עם הפורום תמיד שמורה לך האופציה למסחר את הפורום ולהביא לפה מלא ילדים\פוזרים\ערסים\גייז שיציפו את הפורום וידברו פה כל היום על עופר ניסים,אינפקטד וסקאזי ועל הפאנים שלהם והבגדים שלהם מכאוס....אבל מצד שני למה שהם יבואו לפה אם אין פה הורדות כמו מים?
Feb-02-2010 20:05
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
שאלה טובה מאוד...
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Feb-02-2010 23:30
uzi
mellomaniac
Registered: Sep 2004
Location: Israel
quote:
Originally posted by Viber
כן הא...עולה לך הרבה כל השטח אחסון הזה
חחחחחחחחח
אפשר לחשוב... כמה שטח איחסון נדרש בשביל הודעות כמו
"הפורום מת".
כבר אמרתי בעבר שיש מלא אתרי חדשות, כתבות, סיקורים ושידורי תוכניות מוזיקה, שעדיפים על הפורום הזה.
פה זה מקום לפיטפוטים, כך אני רואה את זה.
אני חייב הודות שיכול להיות מעניין לו כל אתרי קהילות אוהבי הטראנס בישראל יתאחדו לאתר גדול אחד, במקום הרבה אתרים ופורומים קטנים.
Last edited by uzi on Feb-07-2010 at 13:41
Feb-07-2010 12:57
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
ביום שעזבתי את הטראנס הפורום הזה נפל
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Feb-08-2010 13:20
uzi
mellomaniac
Registered: Sep 2004
Location: Israel
quote:
Originally posted by m0sh
ביום שעזבתי את הטראנס הפורום הזה נפל
Feb-23-2010 17:10
MINTZ
Senior tranceaddict
Registered: May 2007
Location: TLV
זה מוזר לי שאין פה אנשים - הייתה תקופה שגם אני פחות התענייתי אבל הגיע הזמן לחדש קצת את העיניינים... לפחות במידה מסויימת... לא חייב להיות WOW כמו לפני כמה שנים אחרי הכל טיפה התבגרנו אבל עדיין.
מה זה ה TRANCEIL הזה שכולם הולכים לשם?
Feb-25-2010 12:44
uzi
mellomaniac
Registered: Sep 2004
Location: Israel
quote:
Originally posted by MINTZ
זה מוזר לי שאין פה אנשים - הייתה תקופה שגם אני פחות התענייתי אבל הגיע הזמן לחדש קצת את העיניינים... לפחות במידה מסויימת... לא חייב להיות WOW כמו לפני כמה שנים אחרי הכל טיפה התבגרנו אבל עדיין.
מה זה ה TRANCEIL הזה שכולם הולכים לשם?
מינץ השפיץ, הינה השטיק. http://www.tranceil.co.il/
זה אתר אינטרנט וגם קבוצה בפייסבוק.
מדובר על קבוצה של אנשים שהתאגדו מחדש על מנת לעשות בדיוק את מה שאתה מתלונן עליו בהודעתך.
כנס לאתר שלהם ולפורום שלהם. זה דיי מרשים מפני שהם הגיעו למצב שהם:
1) מפיקים ארועים של עצמם עם מוזיקה לטעמינו (כל גווני הטראנס).
2) הם מארגנים "מוכרי כרטיסים" מכל רחבי הארץ לאירועים השוטפים.
3) יוצרים קשרים קטנים ויפים עם מוזיקאים ואנשים מהתעשיה.
4) הם עובדים הרבה על יחצ"נות אירועים והגדלת הקהילה.
5) הם הקבוצה היחידה שפורחת בזמן שמלא אתרים\קהילות קטנו וכמעט נעלמו.
6) הם כמעט מכסים לגמרי את כל ענייני תרבות הטראנס (בארצינו ובכלל) וגם קצת עינייני הפקה מוזיקלית.
דוגרי, זה הפרויקט הכי שאפתני שראיתי באינטרנט הישראלי בכל הקשור לטראנס.
כאילו הם רוצים להיות
TRANCE.NU
בגירסה מקומית, קלה וידידותית.