|
Jag cappa med den här dator:
CPU: AMD XP2000+ (1.67GHz)
RAM: 512MB DDR333 (PC2700)
MoBo: Epox K3A+ (med ATA133)
HD: 40GB Maxtor 7200rpm ATA133
TV: Pinnacle PCTV Pro (stereo)
För mig är det mögligt att cappa realtime i DivX på resolutionen 384x288 med MP3 ljud (44KHz, 16bit, stereo @ 192kbit).
Jag kann också cappa på full-screen pall (768x576) men då ska jag cappa okomprimerat.
[25fps självklart]
Jag kör i WinXP och VirtualDub (1.4.9).
Kanaler jag får cappa:
Nederländerna 1,2,3
RTL 4 / RTL 5 (Hollandska)
NET 5 / SBS 6 / V8 (Hollandska)
TMF 9 / MTV NL / The Box (Hollandska musik)
Belgien 1,2
England 1,2 (BBC)
Eurosport NL
National Geographic Channel
Discovery Channel NL
Cartoon Network NL
CNN
Tyskland 1,2,3 (ARD/ZDF/WDR)
Frankrike (TV5)
Italien 1 (RAI Uno)
den var allt..
Kanske kunna vi bytar.. jag får ingen Svenska TV hit 
___________________
GHF Community - for all your EDM needs!
|