|
Re: Loveparade
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Voor degenen die nog gaan dit jaar, mijn truck (LoL) start vanaf 14:00 op het Ernst Reuter Platz.
We hebben dj Jean..maarrrrrr..als ie niet z´n best doet ga ik draaien
Joop gaat vast en zeker lekker draaien.
Ik heb van de truckbouwer megekregen dat onze hele truck in spijkerstof gewikkeld is: niet zo moeilijk te missen dus!
Andreas en ik gaan in het geel/groen, valt lekker op 
Anywayz, mocht je zin hebben in een lollie kom dan naar de Ameland truck!!! 
Zie jullie hopelijk daaro!!! Have fun peoples!!! Ik vertrek vannacht 3/4 uur..en daarna........PARTAAAAAAAY |
Ik zal opletten ofdat ik grote blauwe vlek tegekom met daarop een aantal bewegende geel/groene stippen. Dan weet ik dat ik daar een heerlijke snoeplollie(neem ik aan) kan scoren.
Ben wel een beetje kleurenblind en dat in combinatie een zonnebril kan het toch zo zijn dat ik je niet zie als ik op de kleurtjes afga. In dat geval merk ik toch wel vanzelf wanneer ik dichtbij je truck ben, als ik brakke overgangen hoor met iemand die probeerd leuk te doen met scratchen dan weet ik dat jan en dus ook de Ameland truck in de buurt is 
Wij vertrekken morgenochtend om 8 uur daarna met de ICE(hogesnelheidstrein) lekker naar berlijn te gaan, dat zal waarschijnlijk een stuk beter zijn dan die brakke duitse sneltreinen die we vorige jaar en dat jaar ervoor hebben genomen 
Last edited by Spinnin Jack on Jul-11-2002 at 20:37
|