Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Foto's IMPULZ Outdoor Online
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Bouma-Bros
Global Clubbing

Registered: Apr 2001
Arrow Foto's IMPULZ Outdoor Online

De fototjes van Impulz Outdoor staan online! Voor degenen die ze willen zien, check: http://come.to/nila

Gister in Now & Wow voor de verandering een keer GEEN foto's gemaakt, maar over een weekje of 3 zullen we wel een update op de site maken van onze vakantie in Ibiza.....!

Adios,

Sido^& Sander

Old Post Jul-13-2002 13:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bouma-Bros Click here to Send Bouma-Bros a Private Message Visit Bouma-Bros's homepage! Add Bouma-Bros to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Dat duurde lang....
Is al 2 weken geleden gekken

Old Post Jul-13-2002 14:51 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bouma-Bros
Global Clubbing

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by SnuggLe
Dat duurde lang....
Is al 2 weken geleden gekken

Beter laat dan helemaal niet toch?

We zijn inderdaad wat traag ja, waarschijnlijk te druk met de voorbereidingen voor het vertrek naar Ibiza.....

Old Post Jul-13-2002 15:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bouma-Bros Click here to Send Bouma-Bros a Private Message Visit Bouma-Bros's homepage! Add Bouma-Bros to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjSuez
JappiOaddict :D

Registered: Apr 2002

mooie fotootjes joh! k sta dr zelf ook nog op...echt weer even nagenieten!

Greetz

Old Post Jul-13-2002 15:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for DjSuez Click here to Send DjSuez a Private Message Add DjSuez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

Zoals altijd weer mooie foto's, mijn complimenten. Nog foto's gemaakt van gisteren ????

Down-Under was da bomb

Old Post Jul-13-2002 16:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr.marcello
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by MaGiK54
Nog foto's gemaakt van gisteren ????

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Gister in Now & Wow voor de verandering een keer GEEN foto's gemaakt, maar over een weekje of 3 zullen we wel een update op de site maken van onze vakantie in Ibiza.....!

Met vriendelijke groet.

Old Post Jul-13-2002 18:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for mr.marcello Click here to Send mr.marcello a Private Message Add mr.marcello to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:

Beter laat dan helemaal niet toch?

We zijn inderdaad wat traag ja, waarschijnlijk te druk met de voorbereidingen voor het vertrek naar Ibiza.....

Nothing personal hoor Ik weet hoeveel feestjes jullie aflopen.

Old Post Jul-13-2002 22:10 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Emphelator
tranceaddict

Registered: Jul 2002

Ziet er kicke uit, ik heb ook ff die andere foto's gekeken, een groot feest daarzo.

Last edited by Emphelator on Jul-14-2002 at 11:28

Old Post Jul-14-2002 11:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for Emphelator Click here to Send Emphelator a Private Message Visit Emphelator's homepage! Add Emphelator to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

Zeker weten wel leuke foto's, heb ze net ook maar effe bekeken. Gaf me gelijk weer een klein beetje het gevoel van die avond terug.

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Jul-14-2002 22:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001
Re: Foto's IMPULZ Outdoor Online

quote:
De fototjes van Impulz Outdoor staan online! Voor degenen die ze willen zien, check: http://come.to/nila

Adios,

Sido^& Sander

Fotoos zien er zeker weer flexx uit! heb ze maar heel vluchttig bekeken.. want ik blijf ervan balen dat ik er niet bij was! Maar goed.. Vrijdag N&W maakte alles weer goed
Ben zeker ook benieuwd naar jullie foto reportage van Ibiza.. dat lijstje van djs wat ik van Sido hoorde die jullie daar gaan zien is behoooorlijk indrukwekkend !! Das nog eens een ECHTE vakantie.. ipv zuipen en je kinderachtig gedragen in een pak-me-dan-als-je-kan disco ergens in het zuiden
Jammer dat daar dan ook weer een aardig prijskaartje aan hangt....
(maar dat zal ook wel de reden zijn dat het daar stukken beter vertoeven is)
'we live for trance.... winter or summer.. we can't live without it'

Old Post Jul-15-2002 15:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Uniq
tranceaddict in training

Registered: Jan 2002

Leuke site by the way. Zeer benieuwd naar de fototjes van Ibiza.

Kom zelf net terug uit Ibiza en ben benieuwd wat jullie ervan vonden. Hier mijn mening. Heb Tiesto in Amnesia gezien wat ikzelf errug tegen vond vallen. Te commercieel naar mijn mening. Maurio Picotto gezien in Amnesia wat draait die man loei en loei hard !!!!! hehehe. Of kwam dat gewoon door de zeer slechte geluid installatie van Amnesia. Marco V bij Godskitchen zeer goed. Armin van Buuren wat een saaaaie gozer en ach het was wel o.k. Fergie ging wel. Judge Jules mega mega goed alleen die man moet gewoon eens flink op zijn bek gaan. Wat een ontzettende veels te populaire platendraaier.Je draait alleen maar plaatjes pik dus al dat populaire gedoe... niet doen. Ferry Corsten zeer goed. Anne Savage kan ook zeer lekker plaatjes draaien. Nog een paar dj's gehoord bij verschillende feesten van bagger tot zeer lekker. En het top feestie was toch wel Manumission in Privilige. Hoop dat mijn fototjes van gelukt zijn. Megaaaaaaaaaa....
Nadeel Ibiza te duur .... teveel mensen die aan je kop zeiken voor pillen .... en teveel arrogante personen die denken dat ze HET zijn op deze aardkloot.
Kom maar op met die fotos....

Old Post Jul-15-2002 19:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for Uniq Click here to Send Uniq a Private Message Add Uniq to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Foto's IMPULZ Outdoor Online
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDave Seaman @maxima FM 18.03.06 Track ID PLS äI [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLee Curtiss - South Aprhika [2009]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:16.

Forum Rules: