|
Viber
...יש לי הרגשה שזה לא רחוק מלהגיע
אני לא מאמין שאני אומר את זה, אבל זאת באמת ההרגשה שלי.
ה"התעוררות" של החודשים האחרונים מרשימה מאוד.
אם באמת הם יגיעו, או רק אחד מהם, אתה מתחייב לפרגן ולתרום רבות לסצנה גם אתה!
למה?
כי, פייר, ה"התעוררות" הזו היא לא ביד הגורל וצריך לתמוך הרבה על מנת שזה לא ידעך.
גם אם תגיע לאירוע עם שני חברים זה פירגון יפה.
אני לא יחצ"ן של "טראנס ישראל" ולא מנסה למכור שום דבר.
אנחנו פשוט צריכים לומר תודה ענקית על כל מה שזז בסצנת הטרנס בארץ, שדעכה כמעט לגמרי!
זכור, אנחנו לא מדברים פה על "נקסט הפקות" שהיה להם הון ועסק של ממש.
אנחנו מדברים על קהילה שמנסה להרים פה חיי לילה...
RESPECT! 
Last edited by uzi on Mar-10-2010 at 15:15
|