|
ik ben sinds 8 maanden in de lokale disco geweest, de lunenburg. marco v heeft daar vroeger gedraait en de mannen van collusion gaan daar elke week uit.
maar het was kut, de dj draaide alleeen maar boozy woozy stijl, veel oude hardcore classics die ze opnieuw hebben ge remixt. erg triest allemaal. verder draaide de dj niet eens met platen, ook nit met cds maar met mp3. ook jammer want zo kan je nooit nieuwe whitelabels en promos draaien.
de lunenburg geeft een mix cd uit de liedjes die erop moesten komen kon je smsen (hetsmsen was al weken daarvoor gedaan), zodat jij eigenlijk bepaalde hoe de cd eruit ging zien. van alle inzenders werd 1 iemand getrokken die een prijs won.
dus je hebt een of andere pipo die de mic pakt en alles beetje uitlegt hoe het met de prijsuiteiking gin enzo, hij vertelde dat het nummer die het meest gekozen het nummer is van tiesto met he liedje lethal weapon, weapon jaaa hij zei weapon dat ze die pipo nog niet eens hebben uitgelegt dat het nmmer lethal industry is, echt triest.
dus ik was best wel saggie. dus toen maar geprobeerd om een lekker wijf te versieren die heel de tijd vlakbij me stond. wat ook niet lukte omdat ze al een vriend had. de rest van de vrouwen die daar liepen waren of boerinnen of te klein.
aan het eind nog ff met vrouwelijke dj gepraat die daar in het hardstyl ruimte draait. het heet offiecieel hardstylkelder maar deze week draaide ze echt ruk. maar ja heb maar gezegd dat ze goed draaide. maar het was wel aardig vrouwke beetje over house muziek gepraat enzo. en toen was het 4 uur en naar huis.
samengevat het was een kut avond dit is echt de laatste keer dat ik naar zn disco ga zeg.