עצומה נגד מחירי הסלולארי כנסו והשתתפו בעצומה !!! http://smsprotest.ods.org/
בני זונות!!!!!!! אני שלחתי!!! יאללה להצתרף! עושים מאיתנו צחוק פה!
___________________
הצטרפתי...
___________________ Check My Music
סעמק עולה ליחצי שקל לשלוח הודעה לסלקום\אורנג
כאילו שזה יעזור במשהו... ואם זה ממש מפריע תשתמשו ב IcQ...
נרשמתי
quote:Originally posted by eXeTik כאילו שזה יעזור במשהו... ואם זה ממש מפריע תשתמשו ב IcQ... כן אבל אפשר לשלוח שם רק לסלקום וחוצמזה, מה אם אתה לא בבית????
רעיון טוב הצטררפתי
___________________ CHICANE - EMPIRES ! ! !
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA