המסיבות עצמן בסדר
נראה לי אני יסע היום עוד פעם... אין ממש משהו אחר לעשות
אנחנו כל יום יושבים עד 6 בבוקר בלי לעשות כלום... סתם יושבים ולפעמים נוסעים לכל מינימקומות אבל לא רציני
___________________
.
Jul-23-2002 14:17
warpedd_
until when?!
Registered: Nov 2001
Location: Israel, Ra'anana
כבר כתבתי על זה
כל יום שלישי בקמיון שבעת הכוכבים יש 4 שעות מ10 בלילה
כניסה חינם
הבעיה שיש הרבה ילדים קטנים ובעיות בציוד או לפכות ככה הבנתי
Jul-23-2002 14:23
Dj Moriano
Surfing AddicT
Registered: Sep 2001
Location: herzelia, israel
אני יהיה היום בקניון אמרו לי ששבוע שעבר היה נחמד, אז אינ ילך לבדוק זה גם קרוב וגם חינם
___________________
Jul-23-2002 17:58
Dj Black-Dragon
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: K.Ono
הייתי במסיבה הזו שבוע שעבר
רוברט גיטלמן היה שם
מלא ערסים, מלא ילדים קטנים,,,יש גם מלא כוסיות (בטח חברות של הערסים) והמוזיקה ממש לא משהו
זה נחמד ללכת לזה אם באמת משעמם בחיים
___________________
Jul-24-2002 06:22
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco
Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue
הייתי שם אתמול
מה אני יכול להגיד
חוץ מהרקדניות לא היה שווה
ארתור גורדון הזה לא יודע למקסס בגרוש אבל הוא שם טראקים טובים
חממי מיקסס טוב אבל שם לי טראקים סגנון האפי הארדקור מגעיל כזה חוץ מטראק אחד
Astrix - Noises
שאני חייב אותו אם למישהו יש
בקיצור היה סביר
אבל בכניסה חינם מה מצפים....
קפצתי לשם אתמול עם חבר
סתם רצינו לראות מה זה המסיבה הזאת
אקיצר באמת די מלא שם
יש פה ושם כוסיות אבל זה יחס של כוסית ל50 בנות
וגם מלא ילדים קטנים שמסתובבים לי בין הרגלים
אה וחוףץ מזה צח נראה לי ראיתי אותך שפוט לא הייתי בטוח אם זה אתה או לא
Jul-24-2002 08:23
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by warpedd_
אה וחוףץ מזה צח נראה לי ראיתי אותך שפוט לא הייתי בטוח אם זה אתה או לא
לא נראה לי ראית אותו למה אז היית רואה גם את אריק ואיפשהו גם אותי שם למה הם היו לידי וליד חברים שלי
הכי מצחיק היה שכמעט הבאנו לכמה ילדים שם מכות ובסוף יצאנו מהרחבת ריקודים לדבר איתם ו 98% מהילדים שהיו ברחבה באו אחרינו כי חשבו שיש מכות
בני זונות ... בגלל כל הילדים האלה באה משטרה ואיזה רולה אחד דחף אותי... אם הוא לא היה 2.10 לרוחב ולאורך הייתי מתנגד אליו למה זה לא היה שוטר... סתם שומר רוסי שלא יודע עברית
איך הילדים האלה שהיו אמורים לקבל מכות פחדו... משהו סוף!!!
___________________
.
Jul-24-2002 13:48
eXeTik
עד מתי פסיכומטרי 1.1
Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---
גם אני וגיא היינו אתמול
ראסמי חוץ מהרקדניות שם לא היה כלום... ילדים שם מגיעים לי לביצה
___________________
Jul-24-2002 13:53
Dj Moriano
Surfing AddicT
Registered: Sep 2001
Location: herzelia, israel
גם אני הייתי אתמול אבל הגעתי רק באיזה אחת בדיוק שהסט של חממי התחיל...
בטוח שראיתם את הענק הזה שהיה 2.04
אני הייתי בהתחלה לידו ואז הלכתי לאיפה שהיה צפוף.....
וגם היה את הדביל הזה שהוא בן 30 או משהו שרקד כמו דביל זה היה מצחיק...