Wie van de Ta'ers speelt nog wel eens een pc/nintendo/pleestation/etc game? Ik heb er zelf weinig tijd meer voor, maar nou in de vakantie wil ik nog wel eens een klassiekertje erbij pakken, zoals:
Fifa 98 (nog steeds de leukste vind ik)
Command&Conquer
Red Alert
Commandos
Need for Speed 3
Op de nintendo 64 uiteraard James Bond, Mario Kart en Perfect dark..
Eens kijken of trance gelinkt kan worden aan een bepaald gamegenre
(en wie heeft er nog goedkoop een N64 te koop )
___________________
I suck at making a sig...
Jul-24-2002 14:51
serialkillah
Knock knock
Registered: Aug 2001
Location: Doetinchem, The Netherlands
ik speel nogal veel op me psx en dan vooral resident evil/final fantasy.
en af en toe pak ik me oude vertrouwde gameboy original nog eens te voorschijn om mario of tetris te spelen
___________________
Jul-24-2002 14:55
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
Heb zelf PS 2 en pc natuurlijk, op dit moment speel ik voornamelijk Final Fantasy X op PS2
___________________
Down-Under was da bomb
Jul-24-2002 14:58
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
ik ben helemaal nintendo fan (vooral zelda en link ruleennnnn!! )
maar sinds mijn gameboy door mijn broer is meegenomen naar enschede en brussel en de nintendo (8-bit, nog steeds de beste uit de hele reeks) van hem waren staat hier nie meer zo veel thuis!
dus ga ik maar weer eens counterstriken!! masterlijk..
Ik heb vorige week de Super NES maar weer eens uit de kast gehaald. Speel graag Super Mario Kart. Wat blijft dat toch een leuk spel. Ook Super Mario World en Donkey Kong blijven toppertjes.
Jul-24-2002 16:51
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::
Registered: Dec 2001
Location: K'pen
ik doe aan hartenjagen
___________________
2 bier a.u.b.
Jul-24-2002 16:52
aphex
Het luie zakje mens, enzo
Registered: Jun 2001
Location: Planet Trance
Counter-Strike op de PC, gewoon DE game
___________________
If You Handle The Needle U Gotta Handle The Truth
Jul-24-2002 17:06
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam
Ik speel op de PC nog erg vaak Unreal Tournament, instagib dan. over het internet
Ik kan ook nie wachten tot deel 2
daarnaast komt mijn nieuwe verslaving der ook al aan.... WARCRAFT 3 (krijg ik binnekort)
Eigenlijk zou der een spel moeten zijn waarin al de 3 genres verwerkt zouden moeten zijn.....das pas gaaf dan
Sandman
___________________
If it ain't Dutch, it ain't much
As a final touch, God created the Dutch
Jul-24-2002 17:10
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by aphex
Counter-Strike op de PC, gewoon DE game
welke servers speel je aphex?.. als je ooit iemand die SkyWalker/Mad-Eye/hoeruuhhh of lol heet tegen komt.. gewoon eff hallo zeggen
ik speel bijna altijd op gamepoint!
Registered: Jul 2002
Location: The Hague, Netherlands
naja in me vakantie hebk tijd genoeeg om lekker op de n64 bond te gaan spelen en khuur soms ook nog wel spellen.... verder mission impossible ook wel lachen alleen al uitgespeeld... en natuurlijk op de pc GTA enne ehh age of empiers via internet netwerk met vrienden
___________________
No Guru, No Method, No Teacher.
Jul-24-2002 18:31
maanus
tranceaddict in training
Registered: Apr 2002
Location: Amsterdam
Sluit me bij Aphex aan. CS is DE game.
SOF of Castle Wolfenstein ook erg lachen.