|
"Chatten met Perpetuous Dreamer"
k zapte net langs tmf en liet t ff staan omdat k wilde weten welk nummer er werd gedraaid. k keek onderaan en zag dat r een sms-chat aan de gang was en er stond zo"Chat nu met Perpetuous Dreamer! 0.70 E p.o.b."...
Dus zie je aan de linkerkant een VROUW achter de toetsenbord zitten (wschnlk zangeres van dust.wav) en er worden echt de STOMSTE vragen gesteld (als "wat vind je van Di-rect?" en "wat is je lievelingskleur?")!!
Echt té stom voor woorden gewoon... Echt dom dat de hoe de zangers/essen of dance acts als 'bedenker/maker' van dit soort nummers wordt gezien (kyk maar oa naar 4 Strings)
Tis trouwens nog steeds aan de gang, dus snel ff kyke!
Zo, dat wou k ff kwyt 
___________________
Keaton always said, 'I don't believe in God, but I'm afraid of him.' Well I believe in God. And the only thing that scares me is Keyser Soze.
|